Ja hoor ik heb heel veel geduld dat betreft, maar bij sommig dingen ook niet Had hier net wat roze verlies Hoop niet dat het doorzet
Senna, wat hou jij het spannend zeg! Ik duim dat het roze verlies niet erger wordt. Wendy, rust lekker uit. Doe ik nu ook, elke dag voor het eten een tukje. Is zo fijn! Ikdus, lekker gewerkt? Shady, hopelijk brengt deze maand iets heel moois voor jullie! Over mijn schoonvader, voor hem was de miskraam niet zo erg als voor ons, dus vind niet dat hij zo moet reageren, ook al is hij bang dat het weer fout gaat. Wij zijn daar ook bang voor, maar proberen wel van het positieve uit te gaan en zo'n reactie van hem helpt daar niet bij. Hij had beter kunnen zeggen, oh kinderen, wat hoop ik dat het deze keer wel goed gaat.
Senna, ik duim dat het niet doorzet hoor ! Wendy, lekker veel uitrusten hoor ! Zit er wel Annanas op je pizza Sucre, ja tuurlijk is het voor jullie zelf erger dan voor hem. Daarom vind ik zijn reactie ook enorm bot. Maarja, soms weten mannen gewoon niet hoe ze met hun gevoelens om moeten gaan hè. Goedenavond Cinneltje ! Lekker weekend gehad?
Dat is waar, ik heb een geweldige man. Hij is zo verschrikkelijk lief voor me, met name sinds ik zwanger ben. Hij houdt zo veel rekening met me en dat is wel heel erg fijn. Hoe is het met jouw mannen?
Super dat hij dat doet ! Bij mij en de mannen helemaal niets, vind het wel prima zo. Zat knappe jongens bij mij op het werk rondlopen, dus lekker kijken en niets doen hahaha
Hihih ja echt heerlijk.. En dan is er ook zo een overheerlijke knappe antilliaan die ook stage loopt en die slijmt zoooo heerlijk bij me, woensdag leren kennen en de ene compliment naar de andere. Geweldig gewoon. Correctie donderdag leren kennen, toen hadden we de cursus.
Heerlijk he, als de mannen hun best voor je doen. Lekker van genieten! Meiden, ik ga er van door. Hopelijk heb ik morgen goed nieuws. Tot gauw. Liefs
Hahaha zeker ! En dat alleen omdat ik zei je map mag anders wel even in mijn tas ( hij liet zijn map vallen ) .. En toen zei die meteen je bent echt een Angel en zo ging hij de hele avond door met alles wat ik deed. Slaap lekker Sucre ! Geniet van je echo morgen en meteen Truus smsen hè.. Dikke knuffelll
ja dat mag zeker hihihhi En je moet ook gewoon van genieten hoor van mannen kijken Zie mijn banner Verlies nou iedere keer weer bleod Dus het is over...op naar de volgende ronde
Ooooow nee hè Senna Dat is balen, misschien een late innesteling en daarom die dip in je temp.. Ik duim voor je meid en ik blaas je temp omhoog. Pffff Pffff Pffff. En je bloed dat uhm, daar weet ik nog niet wat ik ermee ga doen.