Wat balen senna ik hoop idd dat ikdus gelijk heeft! Ik heb net aurogereden haha ik vond het echt eng! Op die lange flitsweg weet je welke ik bedoel ikdus? Van filmwijk naar mijn huis
Ohh jij stoute meid, je bent niet bevoegd omdat te doen toch Denk wel dat ik weet welke weg je bedoeld haha.. Senna, morgen maar vroeg wakker worden en je meteen melden meid !
Ik ga ook slapen meiden tot morgen xxx Senna ik duim nog voor je hoor Sucre veel plezier morgen! Dees ik ga goed rusten hoor meissie! Je bent een lieverd
@Ikdus Ik zal me morgen gelijk melden @wendy Welterusten @shady Dat mag niet hoor...ga ik zeggen hihihihihi Maar dat is eng he...heb het ook wel eens gedaan...oeps En ik hoop dat ik dus gelijk heeft hihi
goeie morgen allemaal ben ik dan ook weer sucre ik hoop op een hele mooie en duidelijke echo voor jullie en met de verhuis krijgen we veel hulp dus dat is het probleem niet hoor maar hoop dat het daar snel is want ik vrees dat ik de verhuis niet haal en heb nu heel regelmatig harde steken ze komen wel nog niet na elkaar maar ik hoop dat het nog even zo blijft want ik wil wel graag in ons nieuwe huisje zitten als ik ga bevallen ik heb hier in ons oude huisje huurhuisje heb ik niet echt veel meer bij de hand het hoogst nodige in geval van nood dat wel maar plezant is anders he senna wat rot dat je nu toch bloedverlies hebt kan het geen innestelingsbloed zijn ? WANT JE HAD TOCH EEN POSITIEVE TEST HE ikdus met al die mooie mannen om je heen op het werk je zou voor minder graag gaan werken he wendy het is bijna zo ver je kan bijna jou boeleke in de armen sluiten pas op want ik kom je snel achterna he groetjes sylvia
Senna, wat balen zeg. KNUF! Sylvia, ik ga duimen dat je kleine nog even blijft zitten hoor. Ik ben zenuwachtig. En kotsmisselijk.
Hier alles nog rustig ppfff spannnend. mijn beste vriendin is vandaag jarig dus daar ga ik dadelijk naar toe Verder ben ik weer lekker moe haha......en zo nieuwschierig.................... **heb maar weer een buikfoto in mijn album gezet van vandaag 39 weken!**
Goeiemiddag allemaal. Ook nog geen bericht van sucre hier? Men...ik stikvan de zenuwen. Heb nog geen berichtje van dr gehad. Dacht hier afleiding te vinden...maar lukt ook niet. Ik ga maar aan de schoonmaak. Als ik wat van dr hoor, dan horen jullie t van me. Groetjes en tot straks. Ow en Senna, een hele dikke knuf voor jou. Ik snap dr niks van. Je test en je tempkaart.....