Ik ben zo blij, ik ben zo gelukkig! Wat geweldig om ons kindje te zien en het hartje zo duidelijk te zien kloppen! En al 7 weken. Toch een prachtig verjaardagskado dus! Over 2 weken weer een echo!
Hier is het bloeden erger geworden zoasl een normale ongesteldheid Dus het is hier over En vriendin van mij was gister uitgerekend...en ze zei er gebeurt nog maar weinig Dus ben benieuwd wanneer zij moet bevallen @Wendy Mooie buikfoto hoor En het blijft nog lang rustig bij jou zeg @Sucre Van harte gefeliciteerd! @iedereen Hoe gaat het met jullie?
sucre een hele dikke proficiat dat zal wel een hele opluchting zijn ik hoop dat je er nu met volle teugen kan van gaan genieten en verhuizen doen we in het weekend van 29 en 30 nov dus vlak voor de bevallingsdatum ik hoop dat ik het haal en dat alles toch een beetje op zen plaats terecht komt groetjes
Sucre, gefeliciteerd ben zo blij voor jullie meid ! Hopelijk feliciteerd jullie schoonvader jullie nu wel. Senna, balen zeg dat het echt door heeft gezet , dikke knuffel.. Saskia, volgens mij moet er iemand klussen 8) Sylvia, ik blijf duimen voor je meid dat jullie meid toch nog tot 41/42 weken blijft zitten ! Op de sector waar ik werk is er maar één knappe jongen en die zie ik nooit , dus dan maar naar de knappe voetballers op het veld kijken Wendy, mooie buik blijf je houden hoor !
Mooie buik heb je wendy! @sucre gefeliciteerd meid ik ben zo blij voor jullie! @ikdus wilco is terug!
Wat zal jij trouwens blij zijn dat hij terug is. Kan je hem eindelijk slaan, dat hij je zo in de zenuwen heeft laten zitten
Haha hij heeft vandaag al 2keer gebeld dus ik heb weer lekker tegen m kunnen schelden en hij tegen mij haha. Hij stond om 09:30 in de stad in hilversum om een winterjas te kopen maar omdat hij er een halfjaar uitgeweest is was ie vergeten dat de winkels pas om 13:00 open gingen haha. En hij had t vet koud! Hij zegt dat ie over 1,5week in almere komt wonen. Hij gaat op de laan van de OVC wonen ofzo iets
Okee, ik woon vlakbij OVC, misschien zie ik hem dan hahaha Wat een sukkel dat hij dat vergeten is, hahah nee kan het me voorstellen hoor. Maar een half jaar? Hij ging toch ook eind juni weg net zoals ik?
Weet ik niet meer hij zei vandaag dat ie een half jaar weggeweest is dus het zal wel. Hij weet zelf niet eens hoe de wijk heet waar hij gaat wonen die debiel! Haha je zou m wel kunnen zien want hij is 2,5maand vrij! Wat is jouw msn trouwens? Jij kan me ook toevoegen als je wilt hoor de mijne is gewoon mn naam@hotmail.com
Ik voeg je wel even toe.. Je bent toch niet een half jaar geleden jarig geweest kuttie.. Dat is 5 maanden geleden ofzo haha.