Dan ga ik ze ook halen hihiihi Ik zou ze de vorige keer ook halen maar toen waren ze op iin mijn oude woonplaats En ik had geen zin om er weer heen te gaan (valt ook zo op) Maar zijn die pillen ook bij de DA, Kruidvat ofzo te krijgen Anders moet ik helemal naar mijn oude woonplaats toe om daar pillen te halen
Senna, etos zwanger worden heten niet voor niets eteos zwanger worden. Ze zijn dus alleen bij de etos te krijgen.
en je word niet alleen maar zwanger door die pillen te slikken hoor. Je hebt je vriend dr echt nog wel bij nodig. Hoiiiiiiii meiden.
Goh Truus, bedankt voor de tip, had je dat niet ff wat eerder kunnen vertellen? Verder kunnen de scharreleieren van Truus nog wel eens helpen. Heb er 2 van haar gekregen en voila, in de 2e ronde zwanger.
Ja fijn dat jij dat toen ook tegen mij zei...anders had ik alleen maar die pillen geslikt . Verder alles goed hier met iedereen? Vanmiddag bij vlos geweest en alles is goed. Beeb ligt met hoofdje naar beneden . HB en bloeddruk waren perfect. En we hebben het gehad over waterbevalling, en dat was ook goed. Zij ondersteunen dat gelukkig. Ben weer helemaal tevreden!
Hmm ja kan ik me voorstellen. Nouja, je hebt nog tot 12u he . Heb wel het gevoel dat die kleine van jou rete-eigenwijs is!
Wendy, ik zal je meteen uit je droom halen, vandaag ga jij niet meer bevallen hoor. Dan had er allang iets moeten gebeuren. Helaas. Toch nog even geduld. Lijkt me wel heel moeilijk nu. Dayenne, gelukkig ben je weer goed gekeurd. Waarom wil jij in het water bevallen? Nog iets gehoord van de verhuurmakelaar? Mooie buik trouwens. Meiden, ik kon het niet laten. Heb weer een site gemaakt. Vind het leuk als jullie een kijkje nemen! markenmonica.babysite.nl
Hihi Wennie, ja dat arme kind kan dr ook niks aan doen dat ie op z'n mam lijkt . He ik krijg ineens weer een gevoel...ik denk dat jij op precies 40 weken gaat bevallen . Is dat ook goed? @Sucre, ik wil graag in een bad bevallen. Lijkt me heerlijk. Minder kans op inscheuren. En bovendien ben ik gewoon een waterrat . Voel me helemaal thuis in het water. Ik hoop echt dat het lukt want het zo echt een droom zijn om in het water te bevallen. Ik ga gelijk kijken op je site!
Hey meiden ik kom jullie ook ff gedag zeggen. Ik hrb ff een offday vandaag maar goed dat gaat ook wel weer over! @wendy schiet eens op ik ben zo benieuwd! @dayenne wat fijn dat alles goed is! @sucre wat balen dat je je zo naar voelt! Maar idd het is een goed teken. Ik hoop wel dat je je gauw wat beter gaat voelen!