Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Dan kunnen jullie ondertussen verder gaan kijken naar iets anders dat is wel lekker. en dan hebben jullie iig iets!
    Ik heb de hele tijd ruzie met die pc ik word er gek van dus voor degenen die foto's willen zien(senna04) moeten me maar toevoegen op hyves haha. Ik ga ff op de bank hangen

Ciao 4 now

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden

Jeetje wat kletsen jullie toch veel.
    Goh, spannend he van Sucre! Och ik hoop het toch zo voor dr :D. Duimen jullie met me mee?

Ik moet zo even naar de stad, een mobiel simlockvrij laten maken want mijn normale mobiel is afgesloten :(.

3. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Hallo ben ik weer vanmorgen gewerkt en zonet nog even geslapen,
    raar is dat ik heb het soms gewoon nog even nodig.

Ik zit nu lekker te typen in de inbouwkast mijn vriend heeft onze inbouwkast zo gemaakt dat de computer hierin kan echt beter zo
    ik zat al een paar weken alles te lezen en te typen met mijn kont op de salontafel :D jaaa ik weet het je kreeg dan telkens zo'n pijn in je rug en nek.

Ik duim voor je Sucre erg spannend.

Ikdus Komt er bij jou dan eindelijk wat meer rust ik hoop het

Ik ben gelukkig weer van mijn ongi af en kan weer met volle moed verder klussen wat dat betreft ben ik wel blij dat het bij mij allemaal wel netjes loopt maar ja dat hoeft verder niets te zeggen.

4. Niet meer actief

Tuurlijk duimen we met je mee voor sucre, Dayenne dat spreekt voor zich hè :D
    Hoe is het verder met je? Hebben jullie ook nog een kamertje over voor de beeb?

Sas, heerlijk is dat af en toe he, zo smiddags slapen !

Shady, ja we kunnen dan rustig verder zoeken en sparen om misschien een huisje te kopen :D

5. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Ja maar eigenlijk denk ik soms wel eens ....... ik ben 30 dan hoef ik toch niet te slapen maar als ik ga liggen ben ik zo weg.

Ga je nog wat leuks doen van het weekend ikdus?

6. Niet meer actief

Nee er valt niet veel te doen als niemand weet dat ik hier in NL ben :)

En ga jij nog leuke dingen doen?

Nou op welke leeftijd dan ook is het echt nog heerlijk om middag dutjes te doen hoor !
    Toen ik nog bij mijn moeder woonde deed ik het elke dag als ik van school af kwam. Wij aten toch altijd pas rond half 8..

En als wij ooit een baby mogen krijgen, ga ik ook lekker samen slapen hoor ;)
    Ik slaap toch heel licht dus word van alles wakker. Ik gooi me oordopjes dan gewoon weg :) ( vriendlief ademt super zwaar, dus ik werd altijd wakker van hem en toen heb ik maar oordopjes aangeschaft )

7. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Ja oordopjes de uitvinding van de eeuw :) .

Ik ga vanavond toch maar even de wedstrijd kijken ik kijk normaal nooit maar toen ze italie verslagen hadden zat ik als een gek op de bank samen met mijn vriend dus ik wil toch wel weten of ze het vanavond weer kunnen ;)
    Van het weekend moet ik werken dus morgen heb ik de ochtend en middagroute en zondag de ochtend tja en dan valt er weinig te plannen maar ik denk dat we even naar mijn schoonouders gaan zondag en verder natuurlijk af en toe even hier kijken ;)

8. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Ikdus hoe krijg je die ieniemienie tekst zo onderaan met je cyclussen

je mag ook wel hier komen :)

9. Niet meer actief

Jaa oordopjes zijn echt mooie uitvindingen, vind het geweldig. Maar als er straks een kindje is durf ik dat echt niet meer in te doen..

Nederland gaat vanavond verliezen hoor, je kan beter klussen :p

Balen dat je in het weekend moet werken, maar meestal krijg je dan toch meer betaald ( of is dat niet zo in de thuiszorg ) zoja dan heeft het opzich wel voordelen dat je in het weekend werkt ;)

Laat je maar lekker vetroetelen door je schoonouders hoor na zo een hard weekend werken

10. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    Nou dat kindje hoor je wel en anders hoord je vriend hem of haar wel hihi.

ja in het weekend krijg ik meer betaald heeft zo zijn voor en nadelen .

En gelukkig is het vaak wel gezellig bij mijn schoonouders zijn erg lief
    ik ken ze dan ook al bijna 16 jaar.

Maar ik hoop toch wel dat nederland wint maar klussen moet ook wel lukken

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Dees, we hebben zelfs 2 kamers over. Maar we moeten verhuizen omdat deze huizen gesloopt worden in februari 2009 (precies als de kleine geboren wordt haha). Dus we zijn hard op zoek naar een nieuwe woning. En waarschijnlijk krijg ik een urgentieverklaring omdat mijn psychische toestand eronder lijdt dat we geen vaste woning hebben (tenminste, dat zeiden ze. Ik heb er geen last van, maar als we dan eerder een woning krijgen dan vind ik het prima haha).

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hallo allemaal
    Ik ben er ook weer ff :D
    Hier is het goed :D

@Ikdus
    Spannend...heb je al bericht gehad van dat app of jullie het krijgen?

@shady
    Wat is jou hyves dan?

@dayenne
    Hopelijk hebben jullie ook snel een ander huissie

@iedereen
    Hoe is het met iedereen?

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Senna, ja ik hoop het ook.
    We hebben net gereageerd op een woning hier in de buurt. Duimen dat we die krijgen! :D
    De woning is echt perfect, ben er helemaal verliefd op haha.

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ik ga voor je duimen!

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

wat is het hier rustig :)

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JEETJE! Had ik jou al gefeliciteerd? Ander een dikke GEFELICITEERD! Ik was dit topic helemaal kwijt haha ben zo blij voor je!

xxx

17. Eva R

Eva R Niet meer actief

goedenavond allemaal..

hier weinig beleefd.. drukke dag gehad.. ben nu even aan het niksen.
    Heerlijk :D

18. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    een doelpunt vorr nederland zie nou wel ikdus het begint al goed

19. Niet meer actief

Dayenne, hahaa lekker misbruik maken van je situatie :)
    Hopelijk hebben jullie snel een mooi huisje of een mooie flat !

Sas, het heeft dan zeker voor en nadelen, maar laten we alleen maar denken aan de voordelen van het weekend werken ;)
    Van mij mag Nederland wel winnen, maar ik ben voor Spanje :)
    Maar toch zal Nederland verliezen denk ik.

Senna, vriendlief en ik hebben afgesproken dat hij mij niet meer onder zijn werktijd belt.
    Want als we elkaar in de nacht bellen hebben we elkaar niets meer te zeggen, dus zonde van de centjes ;) Dus vanacht hoor ik het :)

Alexia, je hebt het vaak druk hè ;)

20. Eva R

Eva R Niet meer actief

ik word idd gewoon gek van mezelf vaak :D
    blijf constant achter de feiten aanrennen.. moet dit doen, moet dat doen, moet zus doen, moet zo doen.. pfffff... nu doe ik in elk geval echt helemaal niets..

Deel Deze Pagina