Erg jammer hoor dat het echt niet meer lukt hoor voor je bevalling zo jammer. Zolang je het maar niet verleert allemaal na je bevalling
ja ikdus heel veel sterkte ik ben weer ongi vandaag morgen banner aanpassen en weer naar de gyn bellen op maandag bah bah bah xx
NOu dan ook een dikke knuf voor jou sylvia. Ikdus misschien ben ik komende maand wel aan de beurt of die maand erop.............zou een lek verjaardags kadootje zijn
He bah, Kitty ook al ongi . Meiden ik wil toch wel meer roze zien hoor! Dis toch niks zo.... Allemaal een hele dikke knuffel! En als ik iets voor jullie kon doen dan zou ik dan doen he! Dat weten jullie he .
Kitty is dat niet een beetje vroeg Cyclus van 26 dagen , niet dat het super veel verschilt met je andere cyclussen maar toch... Dikke knuffel voor jou Kitty. Cinneltje, ik zal stiekempjes voor je duimen hoor Thanks voor de knuffels meiden, jullie zijn lief
Ja hoor heb geslapen vanacht na een verschikkelijke jankbui, kan het nog steeds niet bevatten Wat was je er weer vroeg bij vandaag zeg. Hoelaat ga jij naar bed als ik vragen mag ?
hahaa ik lag er gisteren om een uur of 9 in maar sliep tegen 10 uur Ik ben gewoon iemand van vroeg slapen en vroeg op
Ik merk het.. Maar aan de ene kant wel beter dat je elke keer zo vroeg wakker word Kan je alles vroeg klaar hebben en lekker genieten van je dag.
Hey meiden ik voel me alweer wat beter. Ik heb vanavond meiden avond. We gaan eerst bij een vriendin verzamelen en eten en drinken en daarna brengen onze mannen ons naar amsterdam en ze komen ons daar ook weer ophalen haha. Dat hebben we goed geregeld he!
Hoi meiden, heb de hele dag gewerkt en eindelijk eens wat minder misselijk. Zal het door de vanillevla komen? Ik maak me dan toch meteen weer zorgen, zal het nog wel allemaal goed zitten. Het schiet niet op met mij he, die angst en onzekerheid die blijven... Zucht. Even teruglezen!
Ikdus, vreselijk he, als je trouwe vriend er niet meer is. KNUF! Shady, ik vind echt dat jullie maandag de gyn moeten bellen en gauw een afspraak moeten maken om alles te bespreken wat jullie de komende weken/maanden moeten gaan doen. Zet het dan voor jezelf op papier, zodat het echt helemaal duidelijk is. KNUF! Kitty, hee meis, wat balen. Had gehoopt dat het nu wel was gelukt. KNUF! Wendy, of eigenlijk, Zoon van Wendy, kom eens om het hoekje kijken. Jouw papa en mama (en wij stiekem ook! ) Zijn zo benieuwd naar je en willen met je knuffelen!
hey meiden dank je wel voor jullie lieve berichtjes ongi is vandaag nog niet fel dus reken ik maar vanaf morgen weer dus weer cyclus van 28 dagen dus dat valt wel mee ja heel jammer dat het weer niet gelukt is maar zullen er weer door moeten xxx
Zeg Wendy, wordt het niet eens tijd dat je zoon een waarschuwing krijgt? Dat zijn huur bijna is afgelopen. Anders sluit je m maar af hoor van water en gas. Dan krijgt hij t vanzelf koud en komt naar buiten. Shady dikke knuffel nog......en heel veel plezier met je meiden avond. Dees ook dikke knuffel, moet er echt niet aan denken om mijn spikey in te laten slapen. Tuurlijk weet ik dat het beter voor dr was. Maar ja, je wilt ze niet missen he. Yenne, spannend jij en je afrijden... Maar met een hele dikke buik, helemaal op t laatst afrijden lijkt mij niet helemaal verstandig. Ja en om te wachten tot na de bevalling. Is ook niet de oplossing denk ik. Sylvia, succes met de verhuizing. Laat je snel wat foto's zien? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig Sucre, dus jij bent aant werk dit weekend...daarom lopen we mekaar steeds mis. Volgende week hebben we vast meer tijd. Ben blij te horen dat je zo af en toe minder misselijk bent. En niet ongerust worden lieverd. Jullie kaaskoppie is sterk hoor. Kitty, sterkte met je ongie. Pff.zo ik ben eindelijk voorvandaag eens van mijn hoofdpijn en misselijkheid af. Gisteren bruiloft gehad vanonze vrienden. En ik heb iets teveel witte wijn genuttigd. Net dat ene glaasje was teveel
Ja uuuuh wat wil je nou . Ik heb een andere rijschool gebeld, en daarbij heb ik maandag een proefles. Als hij mij goed genoeg vind rijden dan laat hij me gelijk afrijden! Dus dat zou echt ideaal zijn. Nu ben ik wel retezenuwachtig....moet het dus wel goed doen maandag. Duim voor me he! Haha heerlijk zeker, dat je weer witte wijn mag! En je neemt het er ook gelijk van he .