Wat ik wil? Dat jij je rijbewijs haalt dame.!. Dat wil ik. Dus ik ga zekers hard duimen maandag. Hoe is t verder met je?
Aah das lief van je. Ja je vond met een dikke buik niet goed, maar naar de bevalling ook niet goed . Dus ik was ff de weg kwijt Ja gaat verders prima....voel me goed, en ben druk met stage. Ben nu op de helft! Heb alleen al de hele dag bloed bij het plassen, is dat normaal? Ik bedoel, ik heb verders geen klachten ofzo, dus ik vind het maar raar.... Hoe is het met jou? Voel je je nog tipsy?
Bel morgen maar even de chp. Dat je even een plasje mag brengen. Lijkt mij namelijk op blaasontsteking. Weet je nog dat ik ook blaasontsteking had op t laatst? ik voelde toen ook niks.
haha, met mij is t nu gelukkig weer goed. Niet meer tipsy. Schijnt (als ik de verhalengeloven moet) dat ik gisteren toch wel tipsy was. Ach nou ja. Heb wel lol gehad. Alleen de na-weeën waren minder. Pff....ging echt bijna over mijn nek. Zo heb ik nog nooit had. bah.
Truus wat is de chp? Bloed bij het plassen lijkt me een eng idee. Wat me een goed idee lijkt is idd wat truss zegt een plasje wegbrengen naar de chp al weet ik nogsteeds niet wat het is
Goedeavond Cinn! Hmm Truus naweeën? Van de alcohol? Klinkt niet erg lekker... Haha maarja als je maar lol hebt toch . Ik wil jou wel tipsy zien haha. Hm blaasontsteking? Is goed ik zal bellen.
ownee je wilt me helemaal niet tipsy zien. Heb t dan alleen maar over SEX. Echt zo niet leuk (voor man)
DOOS Nee maar even zonder gekheid. Wel even bellen hoor. Ik weet dat het nogal een probleem voor je is om bij de chp tekomen. Maar doe toch maar even. Het isnooit goed om blaasontsteking te hebben. Drink je wel voldoende?
Hihi klinkt erg gezellig truus. Ja ik ben lid van de vereniging en bowl op dinsdag avond en op woensdag avond. Erg gezellig hoor
goh wat grappig cin. Wist eigenlijk helemaal niet dat daar ook verenigeingen in zijn. En als ik tipsy ben, dan ben ik heel melig.....Misschien wel TE....
Yep that's me Ja ik drink (volgens mij) wel goed. Juist de laatste weken heb ik de hele dag door dorst, dus ik drink zelfs meer dan normaal.