Ja zeker al gekeken. Maar dat domme ding klopt voor geen meter. Volhens de buienradar moet t hier giga sneeuwen. Nouwwwwwww net helemaal net niks.
Misschien moet je het gordijn even opendoen. Meiden, ik ga banken. Tot later! (morgen) Dayenne, ik hoop wel dat je de chp al hebt gebeld, want bloed in je urine is echt NIET goed! Ik maak me zorgen om je.
Zooooo die sneeuw is echt niet normaal meer hier. Wel mooi trouwens Heb een foto van de voortuin in mijn album gezet!
Goede morgen meiden! Hier nog steeds rustig helaas ** nieuwe buikfoto van 40 weken in album. Hopelijk de laatste **
Mooi buikje wendy! Hier sneeuwt het weer.. baal ervan want heb een late dienst, 17km heen, 17km terug.. binnendoor. Ben ik niet zo happig op .
Mooi buikje Wendy! Ik ben al de hele ochtend aan het huilen. Onze hond (woont bij mijn ouders, maar voelt nog steeds ook als mijn hond) gaat dood. Hij is heel erg ziek en kan nu niks meer. Ik weet dat het beter is, maar ik ben zo verdrietig. Ik had gehoopt nog afscheid te kunnen nemen vrijdag, maar dat zit er niet meer in helaas.
Dikke knuffel voor jou Sucre. Wennie, mooi buikie hoor. Maar vind eigenlijks wel dat je zoon zich nu van een andere kant mag laten zien. Dus, als jij je verveelt...weet ik nog wel wat te doen voor je.