Ga je mond spoelen ofzo hahaha. Ik moet door 2 bossen heen, vanavond om kwart over 11.. niet op de fiets
Hahaha ik schrok al Dan valt 17 km toch wel mee, of is het echt nog zoo besneeuwt bij jou ? Hier is alles bijna weg
Ola! @Ikdus; Wat lief dat je een berichtje in m'n forumpje had geplaatst! Jeps, ben als het goed is zo'n 7 of 8 weken zwanger, woensdag hoor ik hoever ik ben Hoop zo dat alles goed is, vind het een beetje eng allemaal! Hoe is het met jou dan? Ik lees bijna elke dag met jullie mee, maar schrijf eigenlijk nooit een berichtje Slechte ik Maar zag dat je een nieuwe job had en dat je weer back in Holland bent! Hoe bevalt het? En hoe is het met de rest? Truus heeft een mooie zoon heb ik gezien, geniet er maar lekker van meis! En Sucre is een mede-juli-mama, gezellig! xxx Lin
Hihi nee ik heb echt een gruwelijke hekel aan fietsen, ik ga nog liever te voet! Mn auto (2 dagen niet gebruikt) heb ik net al onder het sneeuw uitgegraven, het is nu ook gestopt met sneeuwen, dus nu trekt alles weg gelukkig.
Ja ik kijk zo nu en dan in jou forumpje hoe het met jou is en zag toevallig dat je zwanger was, moest je wel ff feliciteren natuurlijk ! Maar zal vast wel allemaal goed zitten toch, heb je last van kwaaltjes of valt dat wel mee ? Kom je woensdag wel even melden hoe de echo was en ff de plaatjes laten zien ! De Job vind ik echt geweldig ! En ik begin steeds meer aan NL te wennen weer vooral omdat me familie 1 dec ook weer terug komt naar NL voor heleboel jaren. En ze komen ook te wonen in mijn wijk, dus ik kan me neefjes lekker op zien groeien ben daar zo blij mee
Geweldig! Wat goed zeg! Eind goed, al goed! Hoe is het in de liefde? Maar met mij gaat alles goed hoor, begin steeds meer kwaaltjes te krijgen en vind het HEERLIJK! Hoe meer pijn in mijn boobs, des de blijer ik ben Die kwaaltjes maken het toch weer wat meer 'echt' Maargoed, het blijft spannend! Zelfs de zesde zw-test die ik heb gedaan vond ik weer spannend
Liefde even helemaal niets , vind het wel prima zo Hahaha jij hebt ook lekker veel testen er door heen gegooid dus.. Maar vind het echt super dat je lekker zwangert bent En goed dat je geniet van je kwaaltjes !
Heej meiden Hier sneeuwde het gisteravond en vannacht echt erg, maar nu is bijna alles al weer weg. En goed nieuws Ben naar een andere rijschool gegaan omdat ik met deze pas na mijn bevalling zou kunnen afrijden...vandaag proefles gehad en die man zei dat ik maar 2 lessen nodig heb en dan mag ik al afrijden . Ben zo blij! Voel me alleen wel genaaid door die andere rijschool, omdat ik volgens haar nog 10 lessen nodig had + TTT. Ben blij dat ik ben overgestapt! @Sucre aaaah meid wat erg voor je Dikke knuf!
Hey meisjes daar ben ij ook weer! Hebben jullie me gemist haha. @dayenne wat goed van je! Lekker als je dat roze papiertje in je zak hebt voor dat je roze beebje komt! @sucre hoe is t? Ben je al wat minder onzeker? @ikdus HOI! We hebben weer lekker gesmst vandaag he ahaha. @truus hoe is het met je kater is ie al helemaal verdwenen? @wendy hoe is het? Voel je al wat? @lindas gefeliciteerd met je zwangerschap @iedereen die ik vergeten ben hoe is het met jullie? Mijn meidenavond was wel oke we gingen naar een club maar die was voor 16+ dus dat leek net een schoolfeest. Maar wij gingen heel debiel dansen dus we hebben ons prima vermaakt. Gister hebben we heel lang met shady in de sneeuw gelopen. En daarna zijn we naar een vriendinnetje van me gegaan die vrijdag terug is gekomen uit afghanistan dus het was gezellig. Vandaag ben ik gebeld door die mevrouw van het bloedprikken en gelukkig hoeven we niet alles opnieuw te doen. Ze gaan nog een cyclusmeting (?) doen en dan moet ik vanaf dag 10komen om te kijken hoe het met mn eitjes gaat. Er was ook niks ernstigs aan de hand want anders hadden ze ons ael gebeld dus daar ben ik wel heel blij mee. Mocht ik nou niet ongi worden dan moet ik ook bellenen dan gaan ze met 7weken ook een echo maken.
Sucre wat vreselijk dikke knuf meid. Dayenne toppie meid dat je de overstap hebt gemaakt en dat je nu maar snel dat roze papierje kan gaan halen. Linds gefeliciteerd met je zwangerschap
hey meiden alles goed , sucre hopelijk gaat het een beetje beter en dat je snel door je verdriet uit bent lins proficiat met je zwangerschap ik heb weer een afspraak met de gyn , volgende week vrijdag, deze keer gaan ze een spuitje geven met beetje hormonen , maar ik leg het volgende week wel uit, als ik terug ben xx
Nou meiden ben weer terug van de vk. Alles was prima en weer het zelfde antwoord haha..... Tja de laatste loodjes he
Heel verdrietig hier. Vandaag eerste prikjes gehad. Zo zielig. Hij huilt nu omvervolgens weer in slaap te vallen. Dus ik zal dr niet zijn vanavond.
Kitty, spannend zeg hopelijk helpen die hormoon spuiten je Truus, aahw arme Larsje heeft mama ook een traantje gelaten of niet Dayenne, wat goed dat je toch nog snel kan afrijden mooizo ! Shady, ja zeker weer lekker gesmst haha. Cinneltje, morgen weer bowlen hè . Wendy, heeft ze niet even van binnen gevoeld ofzo en je getoucherd(?¿) ofzo iets?