joeppppppppie gewonnen het lijkt bij ons hier wel oud en nieuw en de toeters gaan hier hard en ik moet gaan slapen
Haha wat lief van je meid! (volgens mij had je mij al wel gefeliciteerd hoor haha). Dank je! Hoe is het met je meid? Liefs!
Whoooeeeeee GO NEDERLAND! Haha wij zijn echt goed he . Hee btw, die woning waar wij op hebben gereageerd is nog beschikbaar! Jeeee we zijn echt blij! Ik krijg hopelijk zo snel mogelijk een mail met wat nu de volgende stappen zijn. Eindelijk een vast huisje! Dan kunnen we binnenkort de babykamer gaan klaarmaken haha. OOoh meiden ik ben zo blij.
Ja super goed eigenlijk! Ik ben al een tijdje niet meer misselijk en heb meer energie. Ik geniet echt zo van alles en mijn man ook haha (bijna man). Ik heb echt al een dikke buik je kunt het goed zien hoor! Mensen leggen nu overal ineens een hand op mijn buik dat is wel minder haha. Nog 2 weken en dan weten we wat het wordt ben zo nieuwschierig.... Hoe voel jij je? xxx
Vandaag hebben we al te horen gekregen dat we dat ene appartementje kunnen nemen ( als alles goed is dan ). Morgen gaat hij nog bij een ander kijken en dan kunnen we kiezen tussen die twee ( is van het zelfde kantoor ) dus ben benieuwd.
Gaaf dat je buik al gaat groeien! Haha ja dat van die handen lijkt me inderdaad minder. Anders moet je een buikband dragen met daarop: don't touch . Schijnt te helpen hoor ik. Spannend nog 2 weken! Wat denk je zelf? En je mannetje? Met mij gaat het prima! Mijn borsten doen vreselijk pijn en ben 's ochtends behoorlijk misselijk. Maar ben er blij mee hoor! Dan besef ik tenminste dat ik toch écht zwanger ben haha. Tis nog zo onwerkelijk. Nog 3 en een halve week en dan krijg ik mijn 1e echo! xxxxx
Wauw wat een luxe Dees. Dat je kan kiezen. Gaaf hoor! Ik duim dat jullie het mooiste huisje krijgen (als je 1tje het mooiste vind ).
Hee meiden ik ga lekker slapen k weet niet zeker of ik er het weekend nog ben. Anders tot Maandag! xxx
Slaap lekker Wendy ! Nog precies 2 weken en je gaat ook nog eens trouwen, word zo een mooie week voor jullie.. Dayenne,vind het echt super dat je kwaaltjes heb Ik weet niet welke het mooiste is, ik kan het helaas niet zien. Maar ik vetrouw vriendlief helemaal dus dat komt goed
Haha dank je, ik vind het ook super (niet altijd haha maar goed). Goed dat je vriendlief vertrouwd. Weet hij een beetje jou smaak? Ben helemaal ongeduldig. Ik wil NU een reactie terug van de makelaar haha. Heb een hekel aan wachten.
Hahaha ik haat ook wachten.. Ja hij kent wel een beetje mijn smaak, alleen niet qua huizen. Maar het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Wij zitten er maar een jaartje ofzo. Dus zolang het goed onderhouden huis is, vind ik het best.