Haay meiden.. Ikke is aangenomen bij burgerking achter de douane Krijg ook erkende MBO opleiding erbij en ze gaan me intern opleiden erbij dat ik snel shiftleader word. Dus dan mag ik mensen in gaan werken enzo.. 30 uur per week, dus prima te combineren met de ArenA, ene week heb ik vroege dienst de andere keer avond.
Dank jullie wel meiden.. Sorry dat ik zo ego doe.. Ben helemaal gaar en op Ga lekker me bedje in tv kijken ofzo. Morgen beloof ik op alles te reageren. Slaap lekker voor straks allemaal en een dikke knuffel.
Ikdus gefeliciteerd meid. Hopen dat je het ook echt leuk vind maar dat zal wel goed komen denk ik. Weltrusten allemaal
Goedemorgen meisjes. Ik heb helaas nog geen tattoo want die jongen is ziek geworden Maar ik ga nu zondag om 14:00 . @ikdus gefeliciteerd met je nieuwe baan. @truus als het bij mij zover is dat ik ooit kan gaan bevallen dan moet je je verhaarl maar nog een keer doen en de andere dames ook want ik ben echt een pietpaniek haha. Tot straks kus
Goedemorgen allemaal! Gefeliciteerd Ikdus! Jammer Shady, maar wat goed dat ze je dan wel op zondag kunnen helpen
Ik ben gisteren de hele avond niet misselijk geweest. Erg fijn! Maar, .. ik ben zo duizelig geworden door de zetpillen. Ik kon helemaal niks meer. De hele wereld draaide. Zodra ik opstond dacht ik dat ik flauw ging vallen. Ik baal er echt enorm van, want met die pillen kan ik dus ook helemaal niets. Dan toch maar misselijk zijn helaas.