Heeej meiden! @Sucre he nou dat weer...Dus het is kiezen tussen misselijkheid of duizeligheid? Pff daar heb je ook niks aan.... @Anja mooie buik! @Dees gefeliciteerd! Echt super goed van je. @Truus bedankt voor je bemoedigende woorden. Doet me goed! Ik ga dat kind gewoon uitpoepen .
Truus, wanneer gaan jullie voor de tweede ? Anja, wat is je buik mooi zeg ! Sucre, balen dat die zetpillen niet echt helpen Kan het niet zo zijn dat je er gewoon even aan moet wennen en dat je er morgen niet meer duizelig van word ofzo ? Gewoon weer de dokter bellen Shady, jammer dat je je tattoo toch niet hebt laten zetten. Ik heb wel me salaris maar ook niet me tattoo laten aanpassen, bij komt het wel.. Nu kan je morgen tijdens het stappen je tattoo niet showen hè meid Cinneltje, hoe was het bij de kaakchirurg? Heb je weer een verstandskies laten verwijderen? Saskia, weer ongesteld jammer hoor dikke knuff ! Ook niet super regelmatig jouw cyclussen maar gelukkig wel kort @All, wisten jullie al dat brenda een jochie verwacht ? Zo ik dacht echt gister bij de sollicitatie gesprek ik zal lastige vragen krijgen en dat soort dingen. Maar het enigste wat ze vroegen was, waarom burgerking & kan je het combineren met de Arena. Verder nog een beetje gebabbelt over dat ik een erkende MBO opleiding krijg. En over voetbal en toen zeiden ze gefeliciteerd met je nieuwe baan .. Nu wacht ik nog op de email waar me salaris enzo in staat. Hopelijk krijg ik die wel, anders hebben ze me vast flink genaaid. En niet aangenomen :O
Ooohw krijg net de mail.. Bleh wat verdien ik toch poepie weinig zeg. 878,41 bruto per 4 weken. Zal dus 500 ofzo overhouden ?
Vanavond ben ik er niet meiden wij gaan nu naar mijn schoonouders. Slaap lekker voor straks en tot morgen! Hier veel harde buiken maar dat zegt niks volgens mij
Tis toch 44 euro meer dan minimumloon hoor! Vind ik wel netjes . En als je daar een diploma haalt dan moeten ze je meer betalen.
Nabend meiden Sucre, verstandig meid dat je die zetpillen maar niet meer neemt. Pff....en nu dan? Weer zo misselijk worden is ookniet wat. Hebben ze niet wat anders voor je? Shady, als jij moet bevallen. Hopelijk binnen een jaar. Dan zou ik ook tegen jou preken hoor. Samen met de andere meiden. Die kunnen dan namelijk met me mee praten. Wennie, die harde buiken van je kunnen wel al t voorwerk zijn hoor. Hopelijk heb ik gelijk en word dit t laatste weekend van jou en Bart met z'n tweetjes.
Hoi yenne, Ja alles goed hier. Moe, dat wel. Deed net een poging om op de bank even te dutten. Maardat stond lars niet toe. En nu moet jij eens raden wie dr naast mij ligt te snurken........ En hoe is t met jou?
Hihi geweldig. Die mannen ook altijd. Hij wilt gewoon dat mama de wacht houdt. Zodat hij lekker kan ronken . Ja goed hoor. Ben erg moe. Net terug van stage. Vriendlief is nu vis aan het maken. Jammie .
Ja mannen..........en daar heb ik dan 2 van he...1 aan elke zij van me. Allebei ook slapend..........WHAAAAAAAAAAAAAAAAA ! ! ! ! ! Mama de wacht houden.....pffff en mijn rust dan? Of denken zij nou dat mama's geen slaap meer nodig hebben? Ik denk dat ik morgen maar een papadag inplan. En ik een SLAAPINHAALDAG! Goed plan! Vis, mjam lekker. Hoe maakt Alex dat.... Misschien kan hij mij inspireren om eens wat anders met vis te doen.
Een papadag....ik vind het een goed plan! Zou het gewoon eisen van je man . Haha Alex haalt gewoon van die vis die je in de oven moet doen . Dus qua inspiratie kom je geen drol verder .
Hihi nee wast maar zo. Boontjes koken kan dr nog net bij, maar meer ook niet . Hee morgen ga ik cakejes bakken, jij ook 1? Dan leg ik dr 1 apart, kan je die warm eten. Is veel lekkerder .
jij dan een stukie appeltaart? was van plan die te maken. Lust je m warm? Dan roep ik je als ie klaar is.
Hmmm héérlijk. Warm is ie het lekkerst . Ik heb mijn cakejes klaar voor 12en. Dus zorg dat je dan wakker bent he .
hey meiden alles goed gisteren weer naar de accupuntuur geweest nog een weekje en ik weet eindelijk wat de gyn met mij wil doen, ik hoop op een spuitje met hormonen xxx
Ik hoop t Kitty. Jullie zijn nu al zo lang bezig. Maar ik denk net dat je zomaar een spuitje met hormonen krijgt hoor. dr zal toch het een en ander aan vooraf gaan. Yenne, lekker. Cakje als ontbijt. En warme appeltaart als lunch.
Heej Kitty. Spannend hoor, volgende week. Ik hoop voor je dat het es opschiet. Kan je tenminste verder he . Goed idee Truus. Heb dr nu al zin in. He, kun jij me uitleggen hoe harde buiken voelen?