ja sorry beetje vaag hahaha kijk op dag 14 of 16 had ik me ei dus zou ik volgens me cyclus gewoon op dag 28 of 30 ongie moeten worden . Maar mijn cyclussen zijn zo verschillend alleen had nooit een ovutest gedaan dus weet niet of me ei ook later kwam dus mocht ik op dag 30 nog nega zijn dan kan het zijn dat : 1 ongie komt 2 te vroeg in cyclus want me NOD kan ook nog op dag 35 of 42 zijn. snap je
Meiden, ik heb net een echo gehad en het zag er weer super uit! Gelukkig kon het al uitwendig. Het hartje klopte weer luid en duidelijk en ons kindje draaide al heel veel. ADHD? Ook zag je de beentjes al heel duidelijk en die schopten al alle kanten op. Ik ben verliefd! En het termijn klopt, ben nog steeds 9 weken zwanger!
Nou, vraag maar ff of ze je flink kan gaan strippen. Wie weet, brengt het wat op gang. Sterkte vandaag!
Sucre wat goed voor je! Ben echt heel blij voor je. Wennie, hou je het nog een beetje vol? Dag balen meis! Sterkte en succes in de volgende ronde! Dees kan me voorstellen dat je kwaad bent. L*l de behanger! Blegh, wees maar blij dat je daar vanaf bent. Knuf!
sucre wat goed dat je al zoveel zag maakt alles nog echter neem ik aan. dag balen meis hopelijk de volgende ronde. ik ga zo nog ff snel shoppen met me ma .
Hallo allemaal Ben ik ook weer ff Ik heb vandaag weer een aantal sollicitatie brieven opgestuurd Hopelijk krijg ik nu wel eens een reactie terug Ik zal weer ff verder met schrijven Doeidoei
Wendy, ik hoop echt dat je gestript word. Dat harde buiken je baamoedermond goed klaar gemaakt heeft. Ik duim voor je ! Sucre, jeej gefeliciteerd meid ! Oooh wat ben ik blij voor jullie ! En nog tips gekregen voor misselijkheid ofzo? Dag, balen dat je ongi bent geworden, dikke knuff succes in de volgende ronden.. Melanina, ik zie geen positieve test in jou album staan hoor, wel bijna posi maar niet helemaal
Hey meiden daar ben ik weer en helaas al het duimen heeft niet geholpen ik ben nu ongi aan he worden. Ik baal als een stekker en ben zo ontzetten sjaggie dat wil je niet weten. @wendy ik hoop echt dat hij snel komt! Ik ga ff strijken meiden. Kus