Hai, ik ben verslaafd... Aan jullie met mekaar. Was om 11 uur thuis, moest me nog douchen, dus hebik gedaan. Kon niet bij man in bed kruipen. Moest eerst ff bij jullie kijken. Erg he?
Nu ff reageren. Leuk dat sucre even is geweest. Ben blij voor dr dat ze overtijd loopt. Vind t ook heel spannend voor dr. Dayenne, alvast gefeliciteerd met de woning. Me duimen draaien voor jullie dat je m krijgt. Is t een flatje of een woning? Deesie Hoop en duim ookvoor jou dat je vriendje snel dat huisie te pakken krijgt.
ach nou ja! Zeg, maar jij bent ook een kaaskop hoor. Dus ik zou ook maar wat blijer zijn met ons oranje legioen!
Haha Truus je bent echt errug . Tis een flatje. In dezelfde straat haha . 2 kamers, balkon aan de voorkant en balkon aan de achterkant. Perfect onderhouden en mooie, nieuwe badkamer. Echt super gewoon. En betaalbaar ook nog. Dank je!
Wat ben je toch lief Truus dat je niet zonder ons kan Ja leuk hè dat ze is langs geweest. Daarmee ben ik wel blij dat NL heeft gewonnen gaat ze tenminste morgen ochtend testen Straks dus al, joepieee.
Truus ik weet dat jij ook wel eens voelde van binnen. Hoe voelde jou baarmoederhals toen jij zwanger was? Dus niet je baarmoedermond maar je halsje
O leuk man Dayenne, Nou zou toch helemaal geweldig zijn voor jullie. Ook goed voor jou. Zie t als een nieuwe start. In je nieuwe jij. Samen met de beeb. Wat wil jenog meer. Gun t je zo meid. jua sucre ligt nu denk ik ook 1 oor. Word zo alweer wakker denk ik. Zal me benieuwen of zo ook gaat testen
Nou mooi Dayenne dat je dan niet een hele verhuiswagen moet laten komen ofzo En dat het een mooie onderhouden flatje is. Word die niet ook in de toekomst gesloopt? Hoop niet dat je teveel last krijgt van de sloop van je woning waar je nu in zit.
Geen idee, toen voelde ik al niet meer. Heb dat maar een paar keer gedaan, maar voelde eigenlijks weinig verschil. Hoezo....wat denk jij?
Nou mijn baarmoederhals is nu heel straks en kom er amper langs.. En dat heb ik alleen één dag voor dat ik ongesteld word En ik zit nu pas 9 dagen na ei.
He meiden goedenavond. Pff ik voel me zo kut over de hypotheek! Het is nog steeds niet rond omdat ik maar niet medisch accoord krijg.
Thanks meid. Inderdaad, wat wil ik nog meer. Niks dus. Ben dan helemaal gelukkig. Ik zie het echt als een nieuwe start. Voel me gezegend met deze kans!
@ikdus het wordt al spannender zeg met de huisjes @sucre Ik hoop dat ie postitief is! [-o< @truus gezellig dat je nog ff langs kwam hihihi @iedereen die ik vergeten ben sorry
@Dees, dat huisje wordt niet gesloopd omdat het officieel koopwoningen zijn. Alleen heeft een makelaar dat flatje opgekocht en verhuurd em nu. Vandaar dat ie niet gesloopt mag worden . En van de sloop van dit huisje hebben we geen last. We zitten nu aan het eind van de straat. Het nieuwe huisje zit aan het begin, dus we merken het waarschijnlijk niet eens.
Pfff Dees wat balen zeg, ik hoop dat het snel rond is. Ligt het aan onze naam dat we vaak pech hebben ofzo?
Jeetje Deesje wat balen! En wat raar. Ik kan juist sneller een huisje krijgen door mijn medische achtergrond, en jij misschien niet. Krom hoor .
Ik hoop het niet, maar ben toch wel aardig een pechvogel. Ik hoop dat jij meer geluk hebt! Houd onze naam in ere We horen nog nader erover, wordt weer opnieuw beoordeeld bij herverzekeringen. Anders zetten we de hypotheek alleen op de naam van mijn man. Maar op 1 juli moeten we passeren dus ik maak me toch lichtelijk zorgen. Hoe gaat het verder met jullie allemaal, is er nog nieuws? Dayenne en Dees, voor jullie snel een nieuw huisje hoop ik?