Hee meiden ik ben weer terug van de vk. Mijn bloed druk was 143/88 was goed in dit stadium en mijn spannnings niveau Hartje klonk goed en na schatting ook nog voldoende vruchtwater. Het verdere plan van aanpak is als volgt. * morgen ochtend om 9:45 wordt ik gestript (hier ik ben erg zenuwachtig voor en hoop dat het iets doet.) * mocht het niets doen en ik ben donderdag nog niet bevallen, dan hebben we een extra controle in het zh. CTG en echo. Als dit allemaal nog goed is dan mogen we weer naar huis en wordt ik in de week van 8 dec ingeleid. Welke dag hangt af van het ziekenhuis. PPffffff vind het zo spannend moest net eerst ff een potje huilen
Och lievie toch. Huil maar lekker hoor. Maar hopelijk heb jij morgenavond rond deze tijd een mooi mannetje in je armen. Ik hoop t zo voor je. Ik ga duimen hoor. Ik hou de hele dag morgen mijn mobje bij de hand.
Spannend Wendy. Huil maar lekker ff uit hoor ben je dat iig vast kwijt. Hoop dat het nut heeft en dat je morgen je prinsje in je armen mag hebben. Dikke knuf. Truus kan het niet zijn dat je alleen een muziekje kan als achtergrond als je goldmember bent?
Ja, dat vermoeden heb ik ook cinn. Maar zeker weten doe ik t niet. Wel jamer, heb zo'n mooi nummer gevonden die ik als achtergrond hebben wil...
Mensen ik ben me toch een partij lui dat wilen jullie niet weten. Ben bezig een kastje in mekaar aan het schroeven maar heb eigenlijk helemaal geen zin meer. Maarja nog een klein stukkie en het is af. Weet iemand nog een leuk kleurtje voor in de gang of 2 kleuren.
Zeg misschien een domme vraag........Maar wat is strippen nou eigenlijk. Want ik hoor het ze wel eens over strippen hebben maar ook over toucheren?
Met strippen gaan ze met een vinger naar binnen, en voelen ze of je baarmoedermoedermond verstreken is en of je inmiddels ontsluiting hebt. Is dit het geval, dan gaan ze proberen om het vruchtvlies te stimuleren. Beetje wroetenzeg maar. Dit wil de bevalling wel eens op gang helpen. Maar ook niet altijd. Het is wel belangrijk dus dat je baarmoedermond inmiddels is verstreken. Anders gerbuik de zoekfunctie eens.
Ooooh Wennie wat spannend zeg! Net als Truus hou ik mijn mobiel bij de hand morgen. Ben heel benieuwd! Ik duim voor je!
Zit hier even een potje te janken.. Al die maanden dat me ex en ik heb geprobeerd zwanger te raken heeft het aan mij gelegen. Zijn 16 jarige vriendinnetje waar die nu twee maanden mee gaat is zwanger. Kwam die me even vertellen op deze manier: Je was toch niet zo vruchtbaar want C is zwanger is lekker snel gegaan: Ik blij . echt wat een klootzak, dat ik daar ooit iets mee heb gehad Nu ben ik echt bang dat ik nooit kinderen kan krijgen
Ach jeetje Dees . Pff he das echt ff een k*topmerking van hem. Zak! Ach meissie, ik kan me voorstellen dat je nu bang bent... Bedenk wel dat het ook een 'lucky-shot' kan zijn he...hoeft echt niet te betekenen dat jij minder/niet vruchtbaar bent! Hele dikke knuf van mij!
Zo klaar.......Duurde helaas langer dan gedacht had 2 plankies verkeerd gedaan. Maar goed nu hebben we 2 leuke schoenen kastjes in de gang met een bonzaiboompje erop. Nu nog een leuke kleur en de gang is ook af. Sjemig dees wat een eikel zeg. Huil maar lekker ff uit. Dikke knuffel voor jou!
Thanks meiden, vind het echt k*t gewoon. Ik had me foliumzuur en zwangerschaps vitamientjes bij me ex laten liggen. Zegt zijn vriendin moet ik het naar je opsturen, misschien zal het je dan ooit lukken. Dus ik zeg ik denk dat jij het beter kan gebruiken met die veelheid dat je rookt en nooit gezond eet. Zou je niet eens stoppen met roken ? Zegt ze nee ik vind het lekker.. Dan denk ik echt waarom verdienen twee pubers ( ja me ex is echt laat aan het puberen zo te zien ) het wel om zwanger te raken en ik het niet, terwijl ik het makkelijk "alleen" zou redden.
Ze proberen je echt een klote gevoel te geven en dat lukt ze nog ook. Kop op meid je verdient veel beter dan zo'n klootzak.
Ga maar lekker slapen meid. En probeer toch maar te ontspannen dan komt je kleine man. Slaap lekker meid en een dikke knuf