Jeetje wat een goed nieuws Dayenne! Ik weet zeker dat ik net als de andere dames hier voor je zit te duimen!
Alle klussen zijn weer gedaan kastjes zitten in mekaar en stana op zijn plek. Dus gaat prima hiero Vanochtend ook nog een ander lekker klusje gedaan hihi
hey meiden ik ben er weer eens een keertje alles goed hier ikdus ik zou niet teveel nadenken over je ex hoor, jij verdient het ook om mama te worden maar de natuur waarschuwde je waarschijnlijk ben aan het aftellen naar vrijdag naar mijn afspraak met de gyn en de accupunctuur is om gemakkelijker zwanger te worden hoop ik echt xxx
Hey meiden @yenne wat een super nieuws zeg! Mn duimen draaien weer als een malle voor jullie! Jij kan toch niet op een scooter met je beeb en als het goed is heb jij dan lekker je roze papiertje(pasje op zak)! En nee ik heb nog nooit gehad dat het niet doorzet en nu is het nog steeds niet doorgezet! Heel vreemd ik heb t zkh al gebeld en ze zeiden dat als het vrijdag nog niet doorgezet was dat ik dan moet bellen met de verpleegkundige. Ik heb geen hoop meer voor een eventuele zwangerschap deze maand want mn test zondag was toch echt negatief. @wendy wat spannend allemaal! Zelfs ik krijg helemaal kriebels in mn buik als ik aan je denk! @kitty ik wist niet dat dat kon! Ik hoop dat jullie er baat bij hebben! Laat je ff weten hoe het gegaan is? En moet je op een bepaalde cyclus dag zitten voor die accupnctuur? @sucre hoe voel je je? @ikdus ben je helemaal klaar voor je toets? @cinneltje dus jullie gaan weer helemaal vol voor een beeb? Wat super leuk! Ik hoop dat het gauw raak is! @truus hoe is het nu met lars? @de rest die ik vergeten ben hoe is het met jullie?
Wennie, nog niks loos? Voel je nog niks? Yenne, gaaf meid. Ohhh ik hoop t zo. Klinkt erg mooi in ieder geval. Sucre, dat liedje van glennis grace bedoel ik. Cinn, hoe was je hachee? en je appelmoes? Goed gelukt?
Ja de hachee en de appelmoes waren heerlijk alleen de aardappels iets te gaar maar ja das beter dan als ze nog net niet gaar zijn. Al met al heerlijk gegeten. Ik ga zo bowlen maar kom strakjes natuurlijk ff spieken hoe het met je gaat Wendy. Dikke knuffel allemaal
Komt mij bekend voor meid. Ik hoop voor je dat dit doorzet. Die ongie krampen he, wat je zegt....komen en gaan die? of zijn die contstant aanwezig?
Dan wens ik je bij deze een plezierige nacht toe. Ga maar op tijd naar bed. Dan heb je die slaap in ieder geval al te pakken. Succes meid.
Ja, ik denk dat je zo zaggies aan begonnen bent. Maar ja. Kan het net zo goed verkeerd hebben....shit....nu heb ik je zenuwachtig maakt. Die ongiekrampen kunnen wel eens weeën zijn.
Ja zijn ook samentrekkingen van je baarmoeder. Je kunt de tijd misschien eens bijhouden. Kijken of dr enige regelmaat inzit.
goede avond spannend wendy, alvast heel veel succes. je kan het. misschien heb je al snel je prachtige zoon in je armen. een dikke knuf van mij. xxx