Nou poep eens via een ander gaatje joh, poep een mooi prinsje er uit ! Enne thanks voor het feliciteren
Ikdus GEFELICITEERED toppie meid. Wendy kom op meid je kunt het ben ZOOOOOOOOO nieuwsgierig nu. Shady dikke knuffel meid kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit. Voor de rest ook een knuf
hey iedereen cinneltje voor de accupunctuur hoef je niet te wachten op een bepaalde dag, alleen maar twee keer in de week gaan ben nu drie keer geweest en morgen nog een keer als het effect heeft gehad laat ik je het zeker weten k wist dat ook niet dat je dat kon om zwanger te worden maar bij een vriendin in een boekje is het een heel artikel geworden en wou het gewoon proberen wendy hoop dat hij snel in je armen zit ikdus heel goed gedaan xxx
Hey kitty hoe voelt het om accupuntuur te krijgen, voel je je er wel anders door ofzo ? Want ik snap er weinig van, ik dacht altijd dat het gewoon psychisch is dat accupuntuur, omdat het bij de ene wel werkt en bij de andere niet (met andere dingen dan zoals stoppen met roken en afvallen enzo)
hey wendy, Ja alles is goed hoor. Straks weer even bowlen. Ikdus vandaag rustig aan hihi. Heb er last van rechts deze keer. Gisteren trouwens een klusje gedaan
Ohoh dus je bent dubbel aan het klussen geweest.. Is dit een stiekeme hint dat jullie er toch weer langzaam voor gaan ? \/
Het gaat zoals het gaat................Laat ik het zo zeggen ik houd geen rekening meer met wanneer we het wel en niet kunnen doen. Dus doen we het als we zin hebben.
Gaat al wat beter heb echt als een roosje geslapen vanacht. Als het na deze week rusten nog aanhoud ga ik naar de HA ja. Eerst een weekje rustig aan doen veeel slapen.. Vind me anders zo aanstellerig
Shady, meis, hele dikke knuffel. Ik wou dat we iets voor je konden doen. Dees, gefeli! Wendy, je slijmprop verloren. Hopelijk heeft het iets te betekenen. KNUF! Yenne, ik ga voor je duimen dat DIT jullie huis gaat worden. Je verdient het zo!
Hey lieve meiden beankt voor al jullie knuffels dat doet me echt goed! Ik voel me echt zo verrot er dat is al weken zo ik baal zo van mn eigen lichaam! En nu de ongi echt doorgezet heeft doet mn buik zo'n pijn dat heb ik nog nooit gehad! Het is ook heel veel met allemaal dikke proppen heel vreemd! Sorry voor de details. Ik ben ook niet gaan werken en heb de hele dag in mn pyama op de bank gehangen morgen heb ik een telefonisch cosult met de HA omdat ik volgens mn werk en mn tante op de rand van een depressie zit:S. Dus ik ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren. @wendy wat spannend ik hoop echt dat je morgen lekker jullie ventje in je armen kan houden! @ikdus wat goed dat je je toets gehaald hebt gefeliciteerd! @sucre hoe is het met jou? @kitty als het helpt ga ik ook meteen een afspraak maken! Succes! Ik ga ff gtst kijken beneden. Kus