En dit ben ik tijdens een shoot op het strand van Kreta. Was geen profesionele shoot maar gewoon voor mezelf omdat ik dat leuk vond
Ik voel me zo beroerd meiden.. Dit is nu de tweede avond dat ik me gewoon helemaal kapot zweet terwijl me raam wagenwijd openstaat en het eigenlijk best koud heb, maar ook weer erg warm . En misselijk dat ik ben, niet normaal En pijn aan me baarmoeder en darmen.. Zou dit kunnen komen omdat ik over een week ongesteld moet worden ofzo?
Nee wij gaan lekker helemaal niks doen! Ik heb eerst stage tot 17u, en daarna duik ik lekker op de bank. Misschien nog filmpie kijken ofzo. En als we goed nieuws hebben over het huisje dan zullen we wel iets lekkers gaan halen ofzo. En jij nog plannen?
Wendy, van harte gefeliciteerd met Jesse. Geniet van alle momenten. Het gaat zo snel. Cin, lieve katjes! En mooie foto van jou op het strand! Ikdus, huisarts! Truus, coole banner. Dayenne, ik heb gisteren ook chocopepernoten gehad op het werk. Ik heb all pure opgegeten. Shady, hoe gaat het nu met je?
Wendy, ik ben benieuwd hoe het met je gaat en met jullie ventje! Laat gauw wat van jullie horen ! Sucre, heb geen tijd gehad voor de HA, ben net pas thuis, sinds 9 uur al weg geweest. Moest me tante helpen met hun huisje schoonmaken en daarna op me neefje passen. Maar het vreemde is ik heb geen koorts of verhoging gewoon 37,5 had ik. En eergister toen ik het ook kreeg was me temp zelfs 37,0. Shady, hoe is het meid ?
Ja het gaat al wat beter. Ik ben naar de HA geweest en dat had ook niet zoveel nut ik moet meer aan mezelf denken ipv aan andere maar dat kon ik zelf wel bedenken. Ik heb nt samen met mn vriendin een appeltaart gebakken hij zit nu in de oven we hadden te weinig deeg voor die streepjes er boven op dus hebben we daar maar een S en een P van Sint en Piet van gemaakt haha. We gaan zo naar Loosdrecht naar een vreindinnetje van me om het Sinterklaasspel te spelen. Kus
Dankje meid. Hoe is t nu met je? Lekker stel zijn we. Sucre pure noten, yenne de witte en ik de gewone.
Thanks! 15 december krijgen we de sleutel al. Nog maar 10 daagjes! Ik ga echt de dagen aftellen haha.
hey meiden alles goed wendy super gefeliciteerd met mij gaat het nu wat minder maar het zal wel beteren xxx
Jeej yenne, Wat snel al he. Moeten jullie dr ook nog veel aan doen dan? Of is t alleen een likje verf en een behangetje?