gaaf ja. wil natuurlijk wel foto's zien heur. Dus je kunt nu beginnen met inpakken? Heeft yenne'smeisje ook een eigen kamertje?
Dayenne, wat geweldig voor jullie meid ! Gefeliciteerd met het huisje komt het toch nog helemaal goed he jeej Nog wilde plannen voor die weekend meiden Shady, zo te lezen wel
Thanks Dees! Ja Truus, yenne's meissie heeft een eigen kamertje . 2 slaapkamers heeft het huisje. Bij de feb mama's 09 heb ik foto's geplaatst . We zijn al begonnen met inpakken haha .
Hahaha oh ja dat kan natuurlijk ook. Door de foto's staat 'optie', maar dat komt omdat ik de foto's van de site geplukt heb .
sjezus yenne Wat MOOHOOI ! ! ! Jeetje en supernieuw ja! Echt helemaal geweldig. En boven de winkels. Gaaf hoor. Mooi winkelcentrum?
Gaaf he ? Ja super winkelcentrum. Echt zo'n buurtwinkelcentrum. Lekker klein, maar wel alle soorten winkels erin. Appie Heijn, Coop, kapper, dönerzaak, frietzaak, 2 bakkers, viswinkel, postkantoor, etos enz. Gewoon echt perfect .
zeg t maar heel vaak. Ik wil natuurlijk wel zien als alles klaar is hoor. als jullie je meubeltjes dr in hebben staan. Beeb kamertje klaar enz.. of liever gezegd, wil ik t in t echt wel eenkeer zien,. hihi ps.....niet op mijn zinnen letten. Heb geen zin om terug te lezen of t wel klopt. en typ nu snel
Wat zou jij raar opkijken als ik inene voor je deur stond. Je gooit m vast voor mijn neus dicht om eerst een keer te slikken. Dan doe je m weer open. En mag ik naar binnen. Moet ff snel flesje uitkoken en voeding klaarzetten hoor. was ik helemaal vergeten...
Hihi nee hoor, ik zal noooooit de deur voor je neus dichtgooien. O o o...snel doen dan! He meid, ik duik op de bank. Ben kapot van deze zenuwslopende dag . Kusje voor Lars. En welterusten alvast!
Kusje van Lars terug. En geniet van je huisje. Droom er maar lekker van vanacht. Groetjes aan ALex, en een aai over je buik.
Shady, KNUF! Kitty, KNUF! Dayenne, wat super! Alles komt toch nog goed. Nog even en jullie zitten in jullie paleisje. Ben zo blij voor jullie. Ik kom lekker met Truus mee om te kijken, ik woon toch lekker dichtbij.
Geen idee waarom het zo rustig is.. En jeetje wat snel 10 weekjes alweer morgen wauw ! Hoe is het nu met de misselijkheid enzo?