Mwah gaat wel heb volgens mij een kater Of ik heb verkeerd gelegen met me nek want voel ook pijn van uit me nek komen, twijfel geval dus. En hoe is het met jou ? En de beeb? Gefelicitieerd met je 27 weken
hahaha een kater... voorzichtig aan doen he. ik heb trouwens een 3d echo in mijn album gezet. kan je de beeb zien. thanks alweer 27 weken joepie, joepie xxx
Hahaha ja leuk hoor die kater, geeft me af en toe koppie Wat een prachtige echo ! En op wie lijkt beeb meer op papa of mama ? jaja nog 3 weken en je mag echt aftellen
Ja gaat goed. Ik heb lekker de hele dag op de bank gehangen en we hebben 3films gekeken. Hoe is het met jou? Ben je wezen stappen?
Ja ben eerst de avond naar Amsterdam geweest rembrandtsplein ff proosten met me collega's dat we toets hebben gehaald en officieel collega's en steward zijn. En toen ben ik weer naar almere gegaan rond 00:00 en wezen stappen in Almere En me tante belde me om kwart voor 11 al wakker terwijl ik half 7 sliep, ze ging even roddelen over me ex
hey meiden goeie morgen ik wou eens weten of ik ergens een tempkaartje kan maken voor de rest is alles al terug een beetje beter en hier? ben gestopt met accupunctuur, voor mij helpt het niet xx
hey wendy gefeliciteerd met jesse. alles goed gegaan? ik had je even toegevoegd op hyves kan ik ook even foto's bekijken, heb je me al geaccepteerd? liefs anja
Hey Anja, Hier alles goed. op verkoudheidje na dan. Ik begin nu zelf ook al met hoesten. Tja, is te verwachten he..We steken mekaar aanhier. Met jou ook goed meid? Meubels binnen?
ik heb het ook erg verkouden last van mijn keel. kinderwagen staat hier al en kinderkamer staat nog in het magazijn 13 dec aanstaande zaterdag gaan we het ophalen. xxxx goeiemorgen ikdus. voel je je beter dan gisteren?