Ja voel me wel wat beter maar weer te kort geslapen. Werd nu half 10 wakker gesmst. Dus erg moe maarja, ik ga zo maar aan me thuisstudie werken heb er weer tijd voor Hoe is het met jou?
ik ben vandaag lekker een dagje thuis gebleven voel me niet echt optimaal. even een dagje rustig aan doen. dan voel ik me morgen vast weer beterder. hopelijk is mijn gesnotter dan ook weer over. xxx
T lukt me niet. Kijk maar bij de oktober mama's http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=2235 Onderaan pagina.
En nu ga ik aan de schoonmaak. Wil deze week de kerstboom dr in hebben. Dus eerst moet huisje schoon. Tot vanaaf!
Dees, dat weet jij vast wel. Hoe krijg ik die foto's hier nu. Als ik mezelf quote, dan kan ik tochj zo de code hierheen kopieren? Dat probeerde ik net dus.
Sjezus Wennie. Wat een goeie combi hebben jullie gemaakt. Een schitterend mooi mannetje. Zo gaaf ook. Geen vlekjes ed. Hoe is t nu met je? Het was best zwaar ofnie? Ik hoop toch wel voor je dat je met een gelukkig gevoel je bevalling herinnert.
Truus, nee als je een plaatje quote dan word die link gewijzigd ofzo. Dus je moet hem even opnieuw uploaden !
Met dank aan de kruidvat. Zo nu ben ik weg... Gaan jullie maar lekker van mijn zoon zwijmelen..... Ciaooooo!