Ja het gaat wel, Ik heb veel last van de vele hechtingen helaas. Het trekt en prikt. Maar ik lig nog wel hele dagen in bed. Jesse doe het nu rg goed. Ik wilde heel graag borstvoedingen geven maar dat werd geen succes in het ziekenhuis en hij viel te veel af. Nu overgegaan op flesvoeding en hij komt nu aan bij het leven Ik ga nu even slapen ben er later weer! Leuke foto's Truus!
Hechtingen ben je geknipt of toch een keizersnede ? Nou meid doe lekker rustig aan en slaap lekker ! Ben blij dat mama en zoon het goed maken, jammer van de borstvoeding, het is helaas niet anders.
hey truus wat maak jij toch leuke foto's van je beebje en wendy ook super kleintje ik vrijdag naar gyn geweest en beetje naar nieuws gehad, xx
ik geraak moeilijk zwanger op natuurlijke wijze er zit een foutje in mij eitjes groeien nooit snel genoeg volgende maand mag ik met hormonen beginnen als dat niet lukt krijg ik hormonen en een spuitje dus eerst zien he xxx
Maar het is toch al eens op de normale manier gelukt ? Maar als je eitjes niet goed groeien kunnen ze je clomid geven dat helpt je eitjes te groeien. Ik lees er veel positieve verhalen over. Kunnen ze dat niet bij je proberen ? Een dikke knuffel in iedergeval.
Hoi Wendy, goed om je weer te zien. Wel jammer dat het een zware bevalling was. Hopelijk heb je gauw minder last van de hechtingen. Pas op dat het niet gaat ontsteken he. KNUF! Trouwens, wat een prachtigg mannetje is Jesse! Truus, mooie foto's! Kitty, wat een vervelend nieuws. Wat voor medicijnen ga je krijgen, hoe heten ze? KNUF! Hopelijk gaat het gauw zn werk doen, zodat jij ook lekker mee kan zwangeren. Ikdus, alles goed?
ja eerst clomid dan weet ik het nog niet eerst drie maanden zo proberen met clomid ikdus de eerste keer dat ik zwanger was was ook met clomid vanzelf gaat het dus echt niet sucre gefeliciteerd met je tien weken hopelijk gaat alles nog steeds goed xxx
Ooow nou je weet dus dat het met clomid kan werken, dus hopelijk deze keer ook weer gauw zwanger. Ik duim voor je meid !
dank je wel ikdus ik hoop het ook dat ik snel bij de zwangeren mag horen dat is gewoon mijn grootste droom al maakt mijn vriendje mij gelukkig met allerlei dingen zodat ik er minder aan moet denken xxx
Nou dat is alleen maar mooi toch dat hij zo lief is dat je er niet 24/7 aan zwanger worden denkt. En straks als je zwanger bent gaan jullie samen heeeel erg genieten
Bedankt voor de felicitaties lieve dinnies! Kitty, fijn dat je clomid gaat krijgen! Ik weet zeker dat het je gaat helpen. Gelukkig heb je een fijne vriend en hoef je het niet allemaal alleen te doen. Ikdus, lekker geleerd?
Nee heb niet geleerd, ging even beltegoed halen en lui doen Heb stiekem teveel hoofdpijn maar sssst Vanavond voor 't slapen gaan paracetamolletje nemen en hopen dat het over is Wanneer krijg je weer een echo?
Weer een tegenvaller vandaag Er is een hechting ontstoken en gesprongen. Heb nu een openwondje. Moeten het goed schoonhouden ik hoop dat het snel beter is.