goedeavond allemaal, Wendy wat een prachtige zoon! Wel balen van je ontstoken hechting. Dikke knuffel voor jou. Ik heb gisteren een joekel van een kerstboom gekocht. In de winkel leek die niet zo groot maar hier wel hihihihihhi. Ben ik bezig met de lampjes zit de helft er al in blijkt dat er 30 kapotte lampjes tussen zitten. Maar die heb ik gelukkig aan de achterkant verstopt. Zal snel een foto plaatsen
Wendy, dat mag toch ook wel even janken. Het zit je toch even allemaal niet mee.. Eerst niet de bevalling zoals je hoopte, dan lukt borstvoeding niet. Ontstoken hechting en er uitgesprongen ook nog ! En Jesse had ook niet zo een lekkere nacht vanacht toch ? Huil maar lekker uit dan hoor, zolang je ook maar goed uitrust. En verder geniet van je twee mannen ! Cinneltje, ben benieuwd naar je boompje ! Helemaal de kerstsfeer al Hoe is het verder?
Hey hey. Was ik weer. Huisje bijna schoon. Dus boom kan dr bijna in. Wennie, huil maar lekker meis. Laat de boel maar lopen. Wat moet je nu doen dan? aan die ontstoken hecting. En die ene die gesprongen is, kon weleens te strak hebben gezeten. Maar ik herken je pijn wel een beetje. Sucre, 3 dikke smokken. En een natte kwijlkussie van Lars. jeej 10 weken.
Sucre gefeliciteerd met je 10 weken! Dikke knuf! Wendy aah meis toch . Huil maar lekker! Lucht op. Maar wat een lekker ding zeg, die Jesse van jou. Heb je goed gedaan! En Truus, jij ook al zo'n lekker mannetje...*zwijmel* Super leuke foto's! Prachtige ogen heeft hij inderdaad. Wij zijn druk bezig met alles inpakken...Pff wat een zooi is het hier zeg haha. Ik wist niet dat we zoveel spullen hadden. Volgende week ga ik kleuren uitzoeken voor de muren en de gordijnen. Samen met mams, want ik kom er niet uit. Ik kan niet wachten tot we de sleutel hebben! De dagen duren echt lang zo haha. Ik ga zo naar bed, want ik heb een beetje hoofdpijn . Vandaag onderuit gegaan met de scooter. Ik zat achterop bij Alex, en de achterband slipte weg omdat het zo glad was. Ik viel achterover van de scooter af op mijn hoofd. Ben even buiten westen geweest, en toen ik wakker werd was de ambulance er al. Gelukkig was alles in orde, op hoofdpijn en flinke bilpijn na. Met Alex is ook alles goed. Hij voelt zich alleen heel erg schuldig, terwijl hij er natuurlijk niks aan kan doen. Die arme jongen was helemaal in paniek toen ik daar zo knock-out op de grond lag. De rest van de dag mocht ik niks meer doen van hem, alleen maar op de bank liggen haha. En hij heeft gelijk de scooter op internet gezet om te verkopen, want hij wilt er nooit meer op rijden haha. Oh met de baby is alles ook goed. Ik viel op mijn rug dus ze heeft er wss niet veel van gemerkt. De eerste halfuur heeft ze niet geschopt (van de schrik denk ik), maar daarna weer als vanouds dus het zal wel goed zitten . Ook nu gaat ze flink tekeer haha . Nou meiden, ik duik weer de bank op. Doe lekker mijn oogjes dicht en ga dromen van ons nieuwe huisje . Slaap lekker lieve meiden!
Jeetje yenne wat een verhaal! Maar goed dat alles goed is met jou en je prinsesje! Ik snap heel goed dat alex zich rot gescrokken is en dat ding meteen weg wilt doen! Heel verstandig van m! @wensy war een plaatje is jullie mannetje! Maar wel balen van die hechtingen! Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt! @kitty wat balen zeg. Maar wel fijn dat ze meteen een oplossing zoeken voor jullie en dat je vriend je zo goed steunt! @ikdus ik weet niet of je robbert op hyves hebt maar zn tattoo is zn profiel foto ik heb nog geen tijd gehad om m op mijn hyves te zetten. @sucre gefeliciteerd met je 10weken en 2dag (het is na 12 uur ) @truus ik hoop dat het gesnotter gauw over is bij jullie! Wanneer moet je eigenlijk weer werken? Ik voel me gelukkig goed en heb vandaag een peptalk gehad van de man van een vriendinnetje! Het was heel fijn want hun hebben ook in de molen gezeten en hebben nu een practige zoon dus dat geeft me weer moed! Nu ga ik echt mn mandje in. Slaap lekker. Kus
Dayenne, wat een verhaal zeg.. Schrikken hoor, maar ben blij dat jullie alledrietjes niets mankeren. En snap best dat Alex zo erg is geschrokken.. Shady, ben blij dat je een peptalk heb gehad en nu weer met alle goedemoed verder gaat in mallemolen Ik ga wel even op Robbert zijn hyves kijken, heb hem niet in me vriendenlijst maarja Slaap lekker meiden.
@ Wennie, goh...groene badedas? nooit van gehoord. Ja ken badedas natuurlijk wel. Maar wist niet dat dit werkt. Ik ging toen telkens als ik last had van de hechtingen in een lauw zoutbadje. Gewoon met de kont op de po (ondersteek). In bad omdat de po overstroomt. Sjezes Yenne. Wat een eng verhaal. Ben blij dat je binnenkort je rijbewijs hebt. Weg met de scooter. @Shady, dikke knuf voor jullie. Hopelijk gaat het snel lukken meid. Ik moet 29 december weer werken. Officieel is vandaag mijn verlof afgelopen. Nu heb ik nog 3 week vakantie. Baal dr enorm van. Dat ik nou net met oud en nieuw moet werken. Maar ja, hoort bij mijn vak he? Verder hier nog verkouden. Lars en ik hoesten allebei.
Wendy, wat verschrikkelijk balen van je gesprongen hechting. Hopelijk heb je er niet te veel pijn aan. Lekker weken en na het weken lekker naar je prinsje kijken en knuffelen! Dayenne, ik schrok enorm van je verhaal. De komende dagen moet je het echt heel rustig aan doen hoor. Je kan wel een hersenschudding hebben! KNUF!
Hoi dinnetjes van me! Hehe eindelijk thuis heel de ochtend op rats geweest. Dalijk lekker de kerst muziek op en me boom afmaken. Straks lekker chili can carne maken.
@Wennie, in je sas met badedas \/ Nee sorry das natuurlijk helemaal niet grappig. Vind het echt vervelend voor je hoor. Helpt de badedas wel? Dikke knuf van mij! @Truus he balen dat je weer moet werken. Ben je het niet verleerd ondertussen? @Sucre ja ik doe echt rustig aan...heb nu knallende koppijn en ben misselijk, dus ik denk wel dat ik een lichte hersenschudding heb. Thanks voor je knuf, je bent lief! @Cinn hmmm chili can carne . Stuur je een beetje deze kant op? O Ik ga weer verder met huiswerk maken. Morgen eindgesprek dus dan moet alles af zijn. Gaat wel lastig nu met hoofdpijn achter de lappie maarja het moet maar. Fijne dag!
Tuurlijk Dayenne ik maak altijd veel. Wel raampje open he anders word het net zo'n zooitje als bij truus met d'r shoarma.
Hee meiden! Vandaag gelukkig een betere dan gisteren. Ik voel me veel beter. We hebben een redelijke nacht gehad en de groene badedas helpt goed! Vandaag hebben ze weer twee hechtingen verwijderd. Dat loopt alweer iets prettiger Verder natuurlijk veel rust houden en knufelen met ons mannetje @ yenne voor jou komt het ook steeds dichterbij meid! Gaat alles goed?
@ wendy wat lekker dat ze er langzaam maar zeker uit gaan! Maar ik dacht dat ze oplosten of trekken ze ze er echt uit? @truus bedankt voor de knuf! Het gaat wel weer goed gelukkig! @yenne moet je dan niet naar de ha of iets om te kijken of je een hersenschudding hebt?
inwendig lossen ze op. Normaal uitwendig ook. Maar als ze er eerder uitkunnen trekken ze de hechtingen eruit. niet fijn maar later wel een opluchting!
WOW! Je maakt me nu al bang! Deed sat geen pijn dan? Ow ja de foto van robbert zn tattoo staat op mn hyves!
@Wennie fijn dat het beter gaat! Zijn alle uitwendige hechtingen er nu uit of zitten er nog een paar? Ja het komt zeker dichterbij . Zooo spannend, ik heb er ongelofelijk veel zin in. Alles gaat super! Kan gewoon niet beter. Ik geniet ontzettend van de laatste weken met dit wondertje in mijn buik. Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat ik zometeen mijn dochter op mijn borst heb liggen. Ik word er elke keer emo van als ik daaraan denk, erg he . @Truus van harte! Mijn dinnetje is ook bevallen! Gister, om 19.57 van een zoon. Kian Marcellis. Ben zoho trots. Hoe gaat het met je vriendin? En dochter?