Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
  2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Kleur van de vouwgordijnen is helemaal perfect.

Oke, woonkamer. Even kijken hoor. Ook verf?

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
  4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Zoiets heb ik in mijn hoofd....Heb alleen geen idee of het wel bij elkaar past. Kan het niet zo goed voorstellen.

Ja verf ook graag *kijkt lief*

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    En jij hebt hulpnodig?
    Je kunt het al heel goed zelf.
    Dit gaat allemaal schitterend lijken en bij mekaar passen.

Alleen zou ik wel andere overgordijnen in de slaapkamer doen. Deze laten best veel licht door. Dat is niet fijn denk ik voor op een slaapkamer.

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
  7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Veel mooier.
    Msn?

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Mijn bevallingsverhaal:

Woensdag avond om 23:00 uur kreeg ik buik pijn. Tja dacht ik nog ik zal wel weer moeten poepen haha......Dat was tenslotte al vaker gebeurd. Toen gewoon tanden gaan poetsen en lekker gaan slapen.

Om 2:15 weer buikpijn. Weer dacht ik dat het als alarm was. Het waren tenslotte geen weeen. Toen maar weer gaan slapen. Om 3:15 uur schrok ik wakker van weeen (idd als het begonnen is dan twijfel je niet meer :D)
    Ik heb Bart wakker gemaakt en toen zijn we gaan klokken..pfff meteen om de 5 min en 60 sec. lang. Toen dus een uur gewacht en de verloskundige gebeld. Hij was er volgens mij rond half 5. Ik had toen 4 cm ontsluiting.
    Hij ging weer weg en zo om half negen terug komen. Toen hij weer terug kwam had ik al 6 cm ontsluiting. Tussen de weeen door kon ik nog grapjes maken en lachen haha.... Maar tijdens de weeen niet hoor :confused:
    Om tussen 9:00 en 9:30 uur had ik alweer 9 cm. Dat ging dus erg snel. Toen hebben ze me in bad gelegd om de laatste cm weg te puffen ow ow ow dat was waar. Toen ik uiteindelijk persdrang kreeg mocht ik mee duwen. Na een uur persen :confused: was Jesse er nog niet. Gelukkig bleef zijn hartslag goed en deed mijn lichaam het ook nog, behalve dat ik natuurlijk dood moe was. Maar toen........

Toen kwamen de woorden Wen je gaat je ventje er thuis echt niet uit krijgen. We moeten naar het ziekenhuis. Nou toen sloeg de paniek een beetje toe. De ambulance werd gebeld en hup daar gingen we... :cry:
    Die rit was verschrikkelijk...dat gun je niemand met zeer heftige persweeen in een ambulance.

Toen eenmaal in het ziekenhuis ging het allemaal heel snel. We hadden een eikel van een gynacoloog maar dat even terzijde..haha. Ik heb nog een 10min geperst. Maar het mocht niet baten. Ik was al ingscheurd en toen volgde ook nog de knip :confused: nog steeds geen Jesse en toen werd de vacuumpomp erbij gehaald. Na wat duw en trek werk werd uiteindelijk om 13:01 uur onze kerngezonde zoon Jesse geboren. Heerlijk gevoel was dat we konden met z'n tween alleen maar huilen en naar hem kijken.

Toen moest ik nog gehecht worden das ook geen pretje kan ik je vertellen godver*****

Ik wilde heel graag naar huis en dat mocht als ik binnen 7 uur twee keer zou plassen. Helaas lukte dit dus niet. En nu....Tja een catheter erin. Die werd tot overmaat van ramp nog eerst 2 keer misgprikt :(

Ik moest 2 nachten blijven en toen mochten we eindelijk met papa meet naar huis :D !

Thuis moest ik natuurlijk weer plat want ik kon/kan nog heel weinig door de vele hechtingen. Helaas kreeg ik eergisteren ook nog te horen dat er een hechting ontstoken is....de pech houd nooit op en ik zat er helemaal doorheen. Nu gaat het ietsie beter. Ik moet de pijn leren accepteren en weer dingen gaan doen. Anders blijf ik slap op bed. Mijn ontsteking geneest goed wel heel langzaam maar er zit vooruitgang in. Wel heb ik nog veel pijn maar komt goed.....:D

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks voor je verhaal Wennie!

Jeetje wat een gedoe allemaal zeg....Je hebt het zwaar gehad!
    Ben blij dat alles met Jesse goed is :D.

Wauw desondanks toch een mooi verhaal hoor...Heb je knap gedaan!

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoiii meiden !

Sylvia, wat fijn dat alles op zijn plek is in jullie huisje !
    Jammer dat prinsesje toch op dr laat wachten had verwacht dat ze er eerder kwamen.
    Ik hoop dat ik gauw een smsje mag ontvangen van je meid !
    Dikke knuffel !

Sucre, heb je een beetje een leuke VK ?
    En wat ga jij doen thuis of in het ziekenhuis bevallen?
    Joepie al bijna 12 weken echo :D

Dayenne, wat goed dat het gesprek goed ging !
    Laat dr maar lekker op kraamvisite komen hahah :)
    Ennuh nog 5 dagen hè meid ;) dan ben je in je nieuwe huisje, wel snel internet aanvragen hoor !

Owja ik hoop dat jullie kleine meid toch een steenbokje word hoor, dat zijn de leukste :)

Wendy, mooi geschreven meid.
    En wat heb je het zwaar gehad zeg ! Maar ik ben superblij dat Mama en zoon het goedmaken.
    Dikke knuffel !

Zo meiden Ikdus is erg blij !
    Ik heb net een brief gehad van minestirie binnenlandse zaken, en er is geen bezwaar gevonden waarom ze mij niet zouden kunnen vertrouwen.
    Ik ben dus nu OFFICIEEL aangenomen op schiphol !
    Nu nog me eerste werkdag enzo bepalen :D Joepie de poepie !

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dees van harte gefeliciteerd meid! Echt helemaal super :D.

Hihi ik zal tegen dr zeggen dat ze een steenbokkie moet worden :).

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Goedzo, want kijk maar naar mij ik ben harstikke leuk :p En me 3 neefjes ook harstikke leuk.
    En me oppas kindjes zijn ook leuk hahaha.

Of misschien komt het omdat we allemaal zo dicht op elkaar jarig zijn 5/6/7/8 januari :)

Dayenne, ik ben echt superblij voor je meid.
    2009 word echt een goed jaar voor jullie ;)
    En hopelijk voor ons allen :D

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks meis. Ik ben ook super blij voor jou.

Hihi ja klopt jij bent hartstikke leuk.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
  15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou gezellige boel hier zeg..
    Ben ik "ongesteld" en heb ik ook nog eens 39,1 koorts ..
    Gelukkig voel ik me niet echt ziek hahah.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hoe maken jullie toch al die leuke banners? :)

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb paint gebruikt :D

Ik ga nu lekker slapen, ik voel me nu wel weer goed ziek worden helaas.

Doei meiden tot later of anders tot morgen.

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    beterschap Dees knuffel!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dees beterschap
    ben ook ongie en heb me een pijn eraan :(

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wen thanks

Melanina, wat balen dat je ongi bent meid.
    Ik heb gelukkig geen last van me ongi, merk niet eens dat ik het ben :)

Maar ik heb nu echt enorme last van me koorts ene moment heb ik het bloedheet andere moment doe ik het liefst tweedekens om me heen, en ik blijf toch zweten hoe koud ik het ook heb.
    En misselijk dat ik ben, ik heb niet eens genoten van één van me favoriete gerechten.. Vond het niet te happen gewoon.. Wat een medelijde heb ik weer met mijzelf :), ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn. Morgen moet ik werk schoenen halen en vrijdag moet ik ook de hele avond werken en zaterdag avond oppassen en maandg en dinsdag ook..
    En dan moet ik woensdag weer de hele avond werken. Dus komt weer op het juiste moment het ziek zijn, altijd wanneer ik geen tijd heb om uit te zieken :)

Deel Deze Pagina