Goede middag meiden. Vandaag is de vk weer langs geweest voor controle. hij heeft nu alle hechtingen verwijderd. Mijn lichaam reageerd slecht op het hechtrdraad. Dus nu gaat mijn herstel sneller. De wond ziet er ook ineens een stuk mooier uit. Hij trekt ook minder en ik kan weer een klein beetje beter lopen. Morgen komt de kraamhulp vor het laatst. Morgen moet ik me aankleden en uit bed. Best een spannende dag dus morgen. Zaterdag is mijn moeder jarig dus dan gaan we voor het eerst naar buiten. Heerlijk frisse lucht
Dankjullie wel ! Wat een warm onthaal.. leuk ! Jullie ook allemaal su6 met zwanger worden ! Wie weet heeft de kerstman voor sommige van jullie ook een kado ..
uploaden via www.imageshack.us kitty.. Ik ben er vandoor meiden, ik ga de stad in met me 39 graden koorts
nathalie, welkom hier. Wendy, andere code gebruiken? Moet nog Kitty, je kan je kaartje ook in je album zetten of een link onder je banner zetten.
Senna is 4 geworden Ja ik hoop ook dat het wat goeds betekent Nou hopelijk knap je snel op En wat voor schoenen ga je kopen dan, of weet je dat nog niet hihihi
Goedemorgen meisjes! Ik ben snipverkouden en moet zo naar het zkh!Ik hoop niet dat dat erg is. Ik laat jullie weten hoe t gegaan is. Kus
morguh Nathalie welkom. Wennie ahhhhhhhhhh wat een schatje...Ben blij voor je dat de hechtingen dr uit zijn. Nu kun je vast snel weer een beetje je eigen gangetje gaan. Hoe gaat de borstvoeding? Yenne, wie is jouw buddy? Shady, sterkte straks. Senna, hoop dat dat bloed iets anders betekent.
Senna, ik moest werkschoenen halen. Dus ik heb zwarte lacoste schoenen gehaald. Truus, wat een leuke banner! Shady, succes in het ziekenhuis straks
dank je dees. alleen vind ik de tekst niet duidelijk, dus wil m nog even weer veranderen. Lacoste schoenen?mooi man...Laarzen of schoenen?
Good morning Angels! Truus, volgens mij geeft Wen toch geen BV? Hoe was de shoot? Heb niks meer van je gehoord. Ikdus, hoe gaat het nu? Wij gaan zo naar de prenatal, de blije doos ophalen. Nu al ja, maar dat is nog van de vorige zwangerschap. Misschien meteen even kijken voor kleertjes? Ook gaan we zo een nieuwe televisie halen. En ja, dan is de boom wel weer kaal. Maar een leuke dag in het vooruitzicht.
Hee Truus! Ik geef helaas geen borstvoeding. Dat liep niet goed door alle tegenslagen en toen viel jesse teveel af. Waardoor hij bijna aan zijn 10% zat. Dus toen overgestapt op flesvoeding en nu zit hij alweer boven zijn geboorte gewicht.
Veel plezier vanmiddag Sucre. Ennuh wennie......wat krijgt Jesse nou? BV of FV. Hoe spreken we Jesse uit? Op z'n engels of Nederlands?