Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Op z'n nederlands vind ik m t mooist.
    Hoeveel krijgt Jesse nu? en hoe gaan de nachten?

2. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Daar ben ik weer. Alles was goed in het zkh mn eiblaasje of zoiets is nu 13mm. Maandag moeten we verplicht klussen en dan dinsdag voor de samenlevingstest. Ik ga ff opruimen enzo beneden want vanavond ben ik er weer eens niet.

Kus

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Kijk eens aan shady,
    Das mooi bericht.
    Maar dat verplicht klussen moet wel lukken bij jullie volgens mij. Jouw kennende....:)

Ik zou zelf volgens mij zondag ook al even een klusje doen. Baat t niet ... :)

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hij zit nu op 90 cc. De nachten gaan redelijk. Hij slaap wel lekker in zijn eigenbed op zijn eigen kamertje das wel fijn. Laatste voeding om 00:00 uur en dan om 3:eek:o uur en 7:00 uur. Best goed toch?

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Netjes hoor Wendy. Ga zo door meid. Keurig. Jesse doet het goed. Verder ook een tevreden mannetje?

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja zeker hij eet, poept, slaapt...... haha...:) Hij is erg tevreden volgens mij. Heel af en toe huilt hij n/beven maar dat doen volgens mij alle baby's

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hej meiden, ik wilde jullie even laten weten dat alles officieel is goedgekeurd voor mijn diploma :D. Nog voor het nieuwe jaar krijg ik een afrondingsgesprek en dan heb ik mijn diploma :D.
    Oh, en nog meer goed nieuws...Het huisje is nu definitief door. Het contract hebben we doorgekregen via de mail, en alles is betaald. Maandag 12u moeten we de contracten ondertekenen en dan krijgen we de sleutel :D. Echt een super goeie dag vandaag :whistle:.

@Truus wil jij mijn buddy zijn?
    Oh ik heb trouwens vandaag bij de ikea gordijnen gekocht. Lichtbeige. Vond donkerbruin toch iets te donker. Als het er allemaal hangt dan zal ik er snel een foto van maken. Ze zijn kant en klaar dus das echt ideaal.

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30090117

Dit zijn de gordijnen. Mooie kleur toch?
    Lekker neutraal ;). Er komen wel donkerbruine accenten in de woonkamer, dus dat compenseert het weer. En dan natuurlijk 1 donkerbruine muur. Beetje chocolade bruin (wat jij ook hebt).

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ja dat wil ik.

Gefeliciteerd met de woning, je diploma en je gordijnen.
    Ben benieuwd hoe jij je paleisje gaat maken.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Truus, ja de tekst is inderdaad wat moeilijk te lezen andere kleur dan maar ;)

Lacoste gewoon "gympen" helemaal zwart behalve de lacoste tekst en dat krokodilletje niet ;)

Sucre, ja het gaat wel oké ik heb het best zwaar gehad af en toe op het werk.
    ik had 39,3 voor ik ging werken nu is het gezakt naar 38,9 gelukkig !
    Enne jij hebt dus een leuke vrijdag gehad :D

Shady, ben blij dat je eiblaasjes goed zijn! Ben benieuwd naar de samenlevingstest.
    Ben erg blij dat ze er nu wat aan doen :)
    En dat verplicht klussen haha, konijntje :)

Dayenne, super gefeliciteerd meid met alles !

Zo ik heb me vandaag getrakteerd op een nieuwe telefoon die nieuwe samsung pixon :)
    Ik ga nu denk ik maar naar bedje en spelen met me telefoon hahaha.

Owjaa, ondanks ik het af en toe zwaar had op het werk heb ik het echt leuk gehad..
    Mijn hoofdsteward zei dat ik hele goede kans maak om zelf ook hoofdsteward te worden.
    Want zo een instelling heb ik wel enzo ! En ik heb lekker veel rokers betrapt en met ze "gespeeld" , want ze vonden het niet erg dat ik ze waarschuwde ze vonden het zelfs leuk :)

Nou nu ga ik echt me bed in, tot morgen ;)

11. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goeiemoggel!

Alles goed met iedereeen denkt het wel he. Van de week een paar keer savonds met de wii gespeeld. We hebben wii music en die is kei leuk. En gisteren had ik een bruiloft. Alles ging mis dus ik was te laat maar gelukkig vonden ze dat niet erg. Het feest was toppie. En dalijk weer werken en dan.........weekend

12. Mogguh cinneltje.. werkse voor straks! Hoe gaat het tussen jou en Ringo?

Wendy nog gefeliciteerd met je zoon, wat een mooi ventje zeg!

Dayenne gefeliciteerd met je diploma en eindelijk bijna de sleutel! Ben benieuwd hoe je het huisje gaat inrichten, als het klaar is zeg ik een housewarming bij jou met ons ;)

Dees wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat op je werk! Volgens mij kan jij dat ook zeker wel, hoofdsteward worden. Goed hoor meid. Petje af voor jou!

Sucre wat super dat alles nog steeds goed gaat.. ik hoop echt dat het lekker allemaal goed blijft gaan.

Is Sylvia al bevallen inmiddels?

Wij hadden gisteren de ivf intake in Rotterdam, we waren een half uur later vanwege de file op A9 en A4 :evil: .. En ja we waren al extra vroeg weggegaan :( . Maar goed verder ging alles goed, me man moest bloedprikken en potje inleveren. Hij ging ook zijn zaakje bekijken en ik kreeg een vaginale echo, fijn is anders maar ja :rolleyes: . Was blij dat ik niet meer ongesteld was gelukkig. Mijn eierstokken lagen gunstig voor het aanprikken zei hij. En ik had al een groot eiblaasje voor deze maand in mijn linker eierstok die het zou gaan winnen deze maand (haha). We krijgen 23 januari alle uitslagen weer en dan kunnen we gelijk beginnen.. dan weten we ook pas of het ivf of icsi zal gaan worden. Als het hetzelfde is als vorige x zal het icsi worden want we hebben te weinig zaad voor ivf dan (minder dan 1 miljoen). Dus ik hoop dat we dan snel zwanger worden, dat kwam ook uit de tarotkaarten trouwens dus ben heel nieuwsgierig!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden vandaag ben ik er niet meer. Mijn mama is jarig dus we gaan voor de eerste keer naar buiten. Echt spannend. Tot morgen. xxx

Iedereen een fijne zaterdag! :D

Desiree Succes met alles meid!

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dees wat fijn meid dat ze actie onder gaan nemen !

Maar er was toch helemaal geen bewegende zaadjes of wel een paar ?

Ik hoop echt dat je gauw zwanger bent en dat 2009 ook jou jaar word..
    Ik duim superhard voor je meid.

Ook jij verdiend het om nu eens gauw zwanger te raken !

Dikke knuffel !

15. Ja er was wel zaad gevonden maar was weinig.. beweging verder wel goed genoeg. Alleen gyn had eerst gezegd niets in plaats van weinig.. beetje vaag maar ja. Nog genoeg voor een behandeling dus ben allang blij!

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat ben ik opgelucht voor jullie meid!

17. Ach ja het komt uiteindelijk wel op zijn pootjes, bij ons allemaal ;)

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Daar gaan we dan ook helemaal van uit.
    Ook jij zal een schiterend mooi kindje op de wereld zetten. Ik weet dat zeker. ;)

Dikke knuffel meid.
    En heel veel succes.

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ben ik home alone?

Whoehoeeeeeeeeee is daaaahaaaaar iemaaaaaaaaaaand!

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik ben er:p

Deel Deze Pagina