Buddynieuws! Even laten horen dat Tiara om 05.24 is geboren. Ze heeft tien teentjes en vingers en weegt 4kg en 202 gr. Groetjes Michael Sylvia en grote broer Tibo Lieve Sylvia Michael en Tibo van harte gefeliciteerd met jullie prinsesje, ze heeft echt een princessen naam.
Goedemorgen! Sylvia en Michael: Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van julie dochtertje TIARA!!!!![/size]
Whoehoe Sylvia, Michael en Tibo super gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goedemiddag meiden ! Ik vind Tiara zo een prachtige naam combineert ook mooi met dr grote broer Tibo & Tiara Deesje, hoe is het met jou ? heb je nou eigenlijk een nieuwe baan of niet ?
Gefeliciteerd met jullie prinsesje sylvia michael en tibo! Geniet er lekker van! @truus&ikdus nee over dat klussen maak ik me idd ook geen zorgen dat komt wel goed haha @dayenne gefeliciteerd met alles ik ben zo blij voor jullie! Gelukkig is alles net op tijd op zn pootjes terecht gekomen! Hoe is het met je hoofdpijn? @desiree wat fijn dat ze actie gaan ondernemen ik hoop ook dat het heel snel raak is bij jullie! Ik heb een druk weekend gehad zoals altijd vrijdag ben ik met wilco bij diana gaan eten giater hebben we ons huis kerstklaar gemaakt en vandaag gaan we naar amersfoort om naar het nieuwe huis van een vriendin te kijken. Kus
Je hebt het er maar druk mee hè Shady.. Als je zo druk bent kunnen wij nooit op kickboxen hoor Heb je Wilco nog geslagen ?
Haha ja het was weer oiderwets gezellig met veel schelden slaan schoppen etc haha. Hij zei ook dat ie het bijna eng vond worden dat ik zo aardig deed toen ie in afghanistan zat haha. Ik heb ook zn nieuwe appartement gezien en het is heel mooi en groot! Daar moeten we idd wel ff ruimte voor maken ja maar als jij zo hard werkt word het ook lastig haha. Ow ja tijdens dat inwendige onderzoek ging die vrouw ook heel hard op zoek naar een vleesboom omdat bijna alle donkere vrouwen een vleesboom hebben maar ik gelukkig niet!
Gelukkig maar dat je dat niet hebt Shady.. Ik weet hoe vervelend dat kan zijn vleesbomen ik krijg voor 90 % zeker ook last van.. Daarom moet ik jong mama worden.. Hahahaha dus Wilco werd gewoon een beetje bang dat je aardig was tegen hem , dat kan ook niet hoor ! Kon Wilco wel zijn huis vinden dan En ik druk met werken ? is maar 30 uur per week dus 4 daagjes maar en dan zo nu en dan in de ArenA. Dus ik heb alletijd van de wereld.
Goede middag! Gisteren was een drukke vermoeiende dag, maar ik heb echt genoten Het was heerlijk om buiten te zijn en weer even onder de mensen. Verder hebben we weer een heerlijke nacht gehad. Ons manneke doet het zooo goed. Hij komt 's nachts alleen om 3:00 uur en dan pas weer om 8:00 uur Heerlijk dus. Hoe is het hier verder?
Heerlijk Wendy dat Jesse het zo goed doet ! Hoe vond Jesse het de eerste keer zo onder de vele mensen, of viel het wel mee de drukte ?
Ooh heerlijk ! Ik was ook zo een slaapkoppie tot me 3e jaar volgens mijn mama.. En toen ik 1,5 was maakte ik me mama ook niet meer wakker ik ging dan me ledikantje uit klimmen pakte speelgoed en ging me ledikantje weer in klimmen om te spelen ermee.. Lief was ik voor mijn mama hè .. Dus zie je Dayenne langleven de steenbokken En ook langleven boogshutters, maar die mag jij niet krijgen Dayenne dat is te vroeg !
hey meiden alles goed proficiat met je dochtertje tiara geniet er maar van hier alles nog steeds hetzelfde x
Kitty, volgens mij is vandaag dan best wel een hele moeilijke dag. Ik hoop zo dat je gauw zwanger bent meis. Ik geef je een hele dikke knuffel en ik gedachten stuur ik je wat vruchtbaarheid toe. KNUF!
Sucre, Wil je die vraagteken uit je onderschrift halen? Maar dr maar een dikke vette uitroepteken van. Desiree, wat leuk meid dat je je tegenwoordig weer zo veel laat zien. Lekker meebeppen meidje. Kitty, sterkte voor vandaag meid. Wennie, is Jesse dan helemaal haast niet wakker tussen de flessen 's nachts? Oooow meid wat een weelde! slaapt hij al in eigen bedje? of nog bij jullie?