Ja het is volgens mij die screeningstest. Wij hebben t niet gedaan. Omdat we beide nog jong zijn, en geen familieleden zijn die down hebben. En het is een kans berekening. Dat wil dus zeggen dat je 1 op de zoveel kans hebt op een kindje met down. Je moet ook een x extra bloedprikken volgens mij. Bij ons heeft de echoscopist wel ff gekeken hoor met de 12 week echo of de nekplooi ook verdikt was. Maar die zag dr prima uit.
Ooh, als het ook op de echo te zien is dat hoeft het voor mij niet. Voor zover ik weet zit er bij ons geen down in de familie. Alleen een verre familielid van mijn oma´s kant heeft een kindje met down. Maar goed, dat zegt niks natuurlijk. Ach, ik zie wel. Ik zie het nog even aan, maar denk dat ik zo de stekkers eruit haal. Het word nu eng, zo hard gaat het tekeer. Dus het kan zijn dat ik zo weg ben .
Nou meid geniet maar lekker dan ff voor mij. Ik ga dr ook mee stoppen. Ik (of wij) gaan slapen Tot snel. Denk dr maar even over na. Je weet nu van die screening. Dus kun jij je gedachten er even over laten gaan. Sterkte met de onweer. Trusten.
he meiden, Was ik weer, het is een tijdje geleden, maar we hebben het ook zo druk met de bruiloft.. Er staan nu 2 taarten in de oven en daardoor kan ik even rustig bijlezen. Ik zag mijn geest al dwalen dat ik een pagina's of 100 bij moest lezen ben dus erg blij met deel 2. @ dayenne: gefeliciteerd! @ikdus: O je zou zo'n man toch.. ik hoop dat je een beetje tot rust komt hier in NL. en ondertussen lekker verder zoeken naar een plekkie voor jullie zelf in spanje.. aan alle nieuwe meiden welkom.. Ik heb dus niet alles (laatste stuk) gelezen van deel 1, dus weet niet alles..
Jaa, je gaat alweer bijna trouwen wat leuk en spannend Ja, ik hoop ook dat we hier tot rust komen, hopelijk snel een eigen plekje..
Thanks meid! Wauw, bijna jullie bruiloft. Gaaf hoor. Word vast een prachtige dag! Veel succes met de laatste voorbereidingen .
@mimi, dat gaat een leuke huwelijksnacht voor jullie worden hihi! Spannend hoor bijna trouwen, krijg je de zenuwen al?
@ mimi. Zal toch mooi zijn als jullie kindje tijdens je huwelijksnacht verwekt word. Maar ja, dan moeten jullie natuurlijk niet te moe zijn. Hoe is t met de andere meiden? Cinneltje is ook rustig de laatste dagen...
hahaha hallo lieverds. ja die banner klopt wel. Alleen word er vanaf de bevruchtig gerekend. Dus 40 week - 2 week. Snappie?
Met mij ook alles goed! @Truus, wat raar dat ze dat doen. Heb je toch niks aan. Maarja, tis wel een mooie banner . Hoe vind je die van mij?
Vond t ook eerst raar hoor. omdat ik zeker wist dat ik alles wel goed had ingevuld. Maar zo klopt t dus wel. Moet er alleen zelf 2 week bij optellen. Aantal dagen totdat beeb komt klopt wel weer. Meiden hebben jullie wendy dr blog al ffies gelezen?
Nee, maar gaat zeker over het trouwen ? Leuk he dat ze is verloofd en die manier hoe ze gevraagt is ook echt geweldig.. Ik ga even dr blog lezen.
O, vertel wat dat weet ik nog niet. Ik ben nu net jouw blog aan t lezen. Ik vond jouw banner ook heel mooi Dayenne. Vooral later word ie mooi. Dayenne volgens mij komt mijn banner van een belg. Weet niet waarom ik dat denk, maar dan moet je de site maar eens bekijjken. Misschien ligt t daaraan.
Ze kwam thuis van dr werk en toen stond er in de aanstaande beeb kamer bloemen en kaarsjes en een kaart met de grote vraag.. Hahaha me blog is best lang In me hoofd was het allemaal liever dan wat ik op heb geschreven. Maarja maakt verder niets uit. 11 juni word mijn moppie 21 jaar, en ben dr gewoon niet bij Morgen ga ik voor het laatst even wat lekkers drinken met zijn collega's en nu ook met mijn oom erbij. Want die was half 7 hier