goedemorgen allemaal Senna en Dees liggen vast nog op 1 oor. Jeej stelletje nachtbrakers. Deesie van harte meid met je woning. WHoehoeeew Eindelijk weer eens wat geluk voor jullie. Echt geweldig! Dayenne kunnen ze jullie daarom weigeren dan? Stom hoor. Amy, is zo lief, en klein...die versmeert ja niks. BELACHELIJK!
Ja ze kunnen ons daarom weigeren. Maarja, ik vraag me wel af wat ze met 'huisdieren' bedoelen. Kijk, een grote hond begrijp ik wel. En slangen enzo. Maar zo'n klein katje die geen vlieg kwaad doet (nouja, vliegen wel, ze heeft er gister nog 1 gepakt ) snap ik niet. Ik heb ze weer een mail gestuurd (ze doen alles via de mail, niet via de telefoon echt verrot). Dus ik ben benieuwd wanneer ik een mail terug krijg. Best spannend.
Alexia, vanmiddag maar even tukken dan? is heerlijk hoor Sucre, je houdt het echt te spannend ! Ben zoooo benieuwd Shady, veel plezier vandaag ! Dayenne, aah balen dat ze daarom je zullen weigeren. Ik hoop echt van niet hoor ! Zal voor je duimen.. Truus, ik was al wakker toen joh, heb maar 5 uurtjes slaap nodig weet je toch
Thanks Dees. Ik ga vanmiddag ook maar even tukken. Ben echt moe. Ik slaap 's nachts heel slecht omdat ik om het uur naar de wc moet haha. Heel vervelend.
Aaah Dayenne dat is zeker vervelend. Ik word hier maf van mijn diarree, hoe moet ik nou aankomen. Het is dan wel één keer per dag maar ik heb wel het gevoel dat alles wat ik eet er uitga.. Lekker smakelijk he zo vroeg op de dag
Haha erg smakelijk ja . Ach meid, praat me dr niet van. Ik heb nu al 2 weken last van diarree, afwisselen met verstopt zitten. Bah, zo vervelend. Tja, wat doe je eraan....
@dayenne: wat jammer als het daardoor niet door zou kunnen gaan. mogen ze dat weigeren? wist ik niet. @ikdus: vanmiddag moet ik studeren .. net klaar van boodschappen e.d. doen en nu even een half uurtje pauze en daarna hard aan het vertalen.. dus niks uitrusten hier.. over 3 weken mag ik uitrusten
@Alexia, ik begin nu wel te twijfelen of ze daardoor mogen weigeren....ik hoor namelijk meer reacties dat mensen het raar vinden dat ze om een klein katje gaan weigeren...Nou ja ik zie het wel. Ik heb in ieder geval een mail gestuurd met dat ik zeer geïnteresseerd ben, en zo spoedig mogelijk een nieuwe woning nodig heb daar ik in een sloopwoning zit. Ik hoef zelfs geen bezichtiging. Misschien dat ze dan sneller toezeggen, omdat wij de woning gelijk accepteren. Minder gezeur voor hun.
Aaah arme Alexia dus nog geen rust in je kont Maar jou kennende, ga je toch wel een beetje rusten, en anders moet dat van mij Dayenne, irritant is dat hè zo had ik gister nog last van verstoppingen en vandaag weer diarree. En misschien word dat huisje onderverhuurd via de makelaar? Dan mogen ze inderdaad huisdieren weigeren. Mijn tante en oom hebben een koopwoning nog in NL maar dat verhuren ze nu ook onder, en daar mag niet gerookt worden in dat huis. Het is wel standaard procedure bij die makelaars maar toch ze mogen het weigeren als het huis eigenlijk van iemand anders is. En de makelaars het dus verhuren via de eigenaar.
Hmm dat zou kunnen. Ik heb geen idee of het wordt onderverhuurd. Dat is het verrotte dat ik niet kan bellen. Ik heb gister al 2x gebeld, maar ze geven geen informatie via de telefoon. Ik kan dus alleen maar mailen. Echt heel vervelend want dat weet ik niet wat de stand van zaken zijn en hoe snel ik weer bericht krijg.
ach, komt wel goed hoor Ikdus.. @dayenne: wat vervelend dat ze het niet gewoon over de telefoon kunnen doen. Dan weet je tenminste sneller waar je aan toe bent.. pff wat een gedoe allemaal...
Vind het ook wel appart ja dat dit zo gaat hoor Dayenne, kan je geen afspraak met ze maken om ergens af te kunnen spreken ofzo?..
Ik ga maandag sowieso weer bellen, want dit is niks zo. Het huisje is vanaf 15 juni beschikbaar, dus ik vind het wel raar dat ze nu niet meer reageren. Lijkt me dat ze dan ook op 15 juni er iemand in willen hebben, anders kost het hun alleen maar geld. Nou goed, ik bel gewoon maandag en zal dan om een afspraak vragen. Desnoods een bezichtiging zodat we kunnen afspreken bij de woning.
Tv-kijkse . Ik ben vanavond weg, we gaan bij schoonmoe slapen. Misschien dat ik daar ff op de comp ga, maar dat weet ik niet zeker. Anders tot morgen dan! Fijn weekend iedereen!
hallo allemaal! alles goed met jullie? pff nog 2 weken wachten en dan ongi worden of... ik hoop maar voor het beste! ik heb wel goed geklust.. ik vind deze 2 weken altijd zo k*t.. word er zo zenuwachtig van! ik ga echt zooo hard duimen! wil een posi test in mijn handen xx
Dees heb je al nieuws over het huisje? Dayenne ik hoop dat het bij jou ook lukt met het huis. Ik ga weer hebben een feestje straks. Computer is nog steeds stuk we krijgen 'm naar niet gemaakt ik hoop niet dat mn moederbord stuk is!
HOi meiden Ben weer bi jullie aanbeland. Manlief zit voeltbal te kijken. En dat vind ik nou net niks aan. Desiree en Dayenne zijn dr niet las ik al. Maar onze beste meid Dees is dr lekker wel. He dees? Nog iets vanuit spanje gehoord van vriendjelief?
Tuurlijk ben ik dr, alleen wou net gaan om proberen te eten Nee niets bijzonders gehoord, de vrouw van het kantoor heeft nog gebelt en vriendlief heeft haar nummer niet. Alleen nu gaat de concierge weer kijken of er een appartement te huur is voor langer termijn in het appartementen complex van zijn belgische collegas. Dus altijd weer afwachten haha. Ben er zo weer hoor.