Hmm ik vind de H&M echt super. Hebben ze hele schattige unisex pakjes. Van die superzachte trainingspakjes enzo. Moet je wel de H&M achter de V&D nemen. Want die ene in de winkelstraat (die op de hoek, bij de Hema) die heeft geen babykleertjes. Ze hebben daar trouwens ook leuke positiemode. Soms valt het tegen, maar vaak zitten er leuke broeken tussen.
Hooooooooooi nachtbrakertje. Miran is de hort op.dus di ekomt niet vandaag. Is denk ik lekker uit eten.
Haha luilak. Ik heb al gegeten gelukkig. Pfff....wat zal ik es gaan doen vandaag....? Ik hƔƔt zondag.
uhh je cam aandoen. en lekker met ons mee kwebbelen. Doen we een trio gesprek. Geen idee of dat kan hoor. Moesten we eens uitproberen. Ik ga zo eerst maar eens eten maken.
Hihi heb je mijn haren gezien vandaag? Tzit verschrikkelijk....weet niet of ik zo in beeld durf hoor...
ach meid troost je. ik zit in mijn tokkie pakkie, met mijn haar nat op de kop. Dusss ik zie dr ook niet uit.
hey sucre misselijkheid is nog steeds niet beter en nog wat steekjes maar niet heel erg raar ng steeds x
Kitty die misselijkheid stopt vanzelf een keer. Het is idd wel vervelend. Ik hoop dat snel over is. xxx
Ik zou wel willen maar de visite komet er nu aan dus ik moet stoppen. Doen we een ander keertje goed? Hoe gaat het met jou en met je mannetje. Het is een knapperd joh