Ja ja tuurlijk doet Lars ook een keer mee. Ik zal dan maar voor de maand april gaan. Wennie doet de volgende maand al ja. En Lars is dan een half jaar in april, dus lijkt me een mooi gelegenheidje toch?
Ja tuurlijk geen ook dan een seintje (ssst) Hoe zal het in huize yenne zijn? Zal ze al liggen puffen. Hoop t toch zo voor hun.
ja gaat goed. nog een weekie en dan mag het inpreciepe komen. hij is al aan het indalen, heb af en toe flinke steken. Maar we zijn er klaar voor. Alles goed met jou? xxx
Spannend hoor. Heej maaruh word t niet weer eens tijd voor een nieuwe buik foto? De laatste is van week 29. Ikdenk dat je nog wel een beetje weer gegroeid bent in die tijd. Hier is alles goed. Mag niet klagen. Lars ligt heerlijk te pitten. En ik ga zo even broodje eten.
Ik hoop ook dat Dayenne eindelijk ligt te puffen. Word nou echt wel tijd dat die kleine frummel komt kijken hoe het buiten mama's buik is
Ohhhh Anja, mooi toetertje heb je. lekker bok buikie. Is je mannetje flink bewegelijk? Zodat je je hele buik op en neer ziet gaan?