Ja we gaan zowiezo vroeg naar bedje toe. Moeten morgen allebei weer vroeg op. Manlief om 5.30 en ik om 7.00. Kan dus niet te lang met je klessebessen.. Komisch dat je toen al zulke strakke buikspieren hebt. Dat weet ik al helemaal niet meer. Is al zoang geleden. Pff. Weet wel dat ik toen wel een stuk slanker was dan nu. Hoop dat vriendje morgen meer te weten komt. Over die app.
Nee helemaal niks. De hele dag niet vandaag, wel heeft t hier de hele morgen bijna geregend. zie net dat je zo testen mag. Wat denk je? Temp je nog? kun je daar iets aan zien?
ja ik temp nog Niets bijzonders dus.. En ik heb geen idee of het iets is of niet, ik ben wel de hele dag door moe. En vroeg wakker al slaap ik om 5 uur, gelukkig kan ik dan nog verder slapen En steeds steekjes in me onderbuik en zeurend gevoel heel de dag door. Maar ik ga nergens van uit want ik slikte tenslotte de pil Nou hier begon het rond 5 uur keihard te regenen werd er wakker van, ik had toevallig geen oordopjes in omdat vriend lief nog zou bellen als hij "thuis" was. En toen zag ik de tijd belde ik hem om hem te vragen waar die was. Ging ik weer ophangen en wou slapen het begon toch te onweren. Ik schrok er soms gewoon echt erg van maar heb wel genoten voor je hoor
Lieve meiden, hoe gaat het hier? Ik zal jullie niet langer in spanning houden. Na een paar dagen over tijd te zijn, heb ik vanochtend in alle vroegte een test gedaan. Ik ben zwanger!!!!! Joepieeeeeeeeee! Ik ben zo gelukkig, het is zo'n ongelofelijk gevoel. at geweldig om nu ook op die roze wolk te zitten. De streep kwam meteen te voorschijn, maar is nog wel iets vaag, maar wel heeeel duidelijk te zien. Donderdag komen we thuis, dan haal ik een nieuwe test en zet ik foto's in mijn album. Ooh, ik ben zo blij, ik gun dit iedereen!
Nu heb ik een paar vragen. Ik heb alleen etos zwanger worden hier, die mag je toch niet meer slikken als je zwanger bent? In welk voedsel zit veel foiliumzuur? 3 dagen geen pilletjes lijkt me geen probleem toch? En weet iemand of je oxazepam mag tijdens de zwangerschap? Die neem ik nl in bij het vliegen, omdat ik zo bang ben...
Zo even snel goeiemorgen dames ik heb het hele weekend gewerkd en ik ben zoooooo moe maar moet nou even tot 11:00 werken en dan ben ik vrij en hoef ik pas woensdag weer maar ik zal straks even bijlezen is wel weer even nodig zie . We kunnen weer een feestje bouwen zie ik gefeliciteerd sucre echt helemaal geweldig wat leuk voor jullie geniet ervan nou ik moet er gauw weer vandoor dames een fijne dag en misschien tot straks knuffel saskia.
@sucre: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! over dat etos zwanger worden weet ik niet maar gewone pilletjes met foliumzuur mag je nog wel als je zwanger bent hoor... oxazepam lijkt me niet goed als je zwanger bent.. dat is troep :x @ikdus: paar spannende daagjes dus voor je... @all: ik ben vandaag lekker vrij. Heb m'n huiswerk in principe afvertaald, moet het nu voor eind juni nog in de computer zetten (ik doe alles ouderwets nog met de hand en een gewoon woordenboek meestal) en verbeteren en de zinnen die ik heb overgeslagen nog doen enzovoorts.. maar daar heb ik nog 2 weken voor.. verder zijn de voorbij dus ik ga nu eens kijken wanneer m'n ovulatie gaat worden. Ben heel benieuwd!
sucre dikke proficiat wat een supper nieuws op de bijsluiter gevonden Gebruik tijdens zwangerschap en borstvoeding Over het gebruik van oxazepam tijdens de zwangerschap bestaan onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te kunnen beoordelen. Het gebruik van oxazepam tijdens de zwangerschap dient daarom te worden vermeden. Tijdens de periode van borstvoeding wordt het gebruik van oxazepam ontraden, aangezien deze stof overgaat in de moedermelk. etospillen kan je inderdaad stoppen want die doen nu niets meer uit he en je folium tabletjes of vitamines met folium zuur in kan je gewoon in de apotheker krijgen ik neem omnibionta prental op aanraden van mijn gyn. ik denk dat je ook foliumzuur kan krijgen in kruidvat maar ben het niet zeker hoor en op die 3 dagen daar komt het inderdaad nu ook niet op aan he ik ben heeeeel blij voor jou groetjes sylvia
he meiden hoe gaat het met jullie. en truus voel je het al goed. mooi he dat gevoel. en kan bij jou je vriend het ook al voelen. je heb een mooie kamer, ik heb even gekeken in je foto album. hoe is het met ikbus. ben je al verhuist naar spanje. wandt dan kom ik even langs hihihi. grapje hihihi. het is zekker mooi weer bij je. dat is wel lekker groetjes honey
hoi sucre. hoe gaat het met jou. zo te zien gaat het ook goed met jou. ik zie dat je zwanger bent wat leuk voor je. is het eindeljk zo ver voor je. echt heel leuk voor je. groetjes honey
Sucre, JOEPIEEEEE GEFELICITEERD Ik zal je straks op de lijst aanpassen Straks moet je in holland maar even etos zwanger ZIJN halen dan Foliumzuur zit in veel dingen probeer er gewoon even op te letten dat je de laatste dagen extra gezond eet. Het zit in cornflakes en groente En oxzasepam ( of hoe schrijf je dat ) ik denk dat één niet zo heel veel uit moet maken. Honey, jaa ik ben al verhuist naar Spanje, maar ben op vakantie nu in Hollandia.. Maar het is wel lekker weer daar
Ikke niet hoor, hoef die pillen niet Vind foliumzuur genoeg als je gewoon goed en gezond eet heb je die extra pillen niet nodig
nou.. ik heb deze temp hast niet getempt! maar hij is noprmaal tussen de 36.3 en de 36.4 en vanamorgen was ie 36.6 en normaal als ik me ei heb is me temp 36.7 dus ik denk het niet? en gister was ie ook al 36.6! snap er gewoon niks meer van! jij?
Kan best dat hij af en toe wat lager is nog in het begin hoor, hij is toch 0,2/0,3 gestegen zoals het hoort