omdat ik regelmatig ongie was hoefde ik niet te tempen van de ha en mijn vriend kreeg eerst onderzoeken, kwakkie inleveren. daaruit bleek dat hij een onsteking had en moest aan de antibiotica. toen wilde wij met verdere onderzoeken bij mij nog een half jaar wachten. xx
Hey is iedereen er weer weg van jammer hoor. Ofben je aan het bevallen Yenne . Zal je er niet meer mee plagen meid dikke knuffel voor jou
Zo ik ga dalijk lekker andijviestamp maken en morgen chili con carne met zelfgemaakte appelmoes en woensdag gebakken aardappeltjes met kip
Zo klinkt lekker! Hier nog geen idee wat ik ga maken . Moet zo maar es goed gaan nadenken. Heb je een ideetje voor mij?
Ikke wel maar Alex niet. Dies niet zo van het gezonde . Haha nee hij lust geen aardappels. Denk dat ik Kip Tandoori ga maken. Lekker uit het pakkie .
Ik heb ze ook nog liggen dus misschien dat ik dat ook probeer. Maar ja heb de appels al voor de appelmoes dus denk toch maar dat ik het met aardappels maak
Ja doe maar met aardappels joh. Das echt keilekker (zou ik ook kiezen als Alex dat lekker vond). Denk dat ik dr ook een lekker tonijnsalade bij maak...Hmm krijg er trek van haha.
mja dat lust ringo dan weer niet hahahaha. Oei bijna half 6 al zo de aardappels schillen alles ligt verders al klaar spekkies en sausijsjes en een lekker jusje ga ik er bij maken van de boter die overblijft van de sausijsjes.
Oooh jamjam dat klinkt goed Cinn . Ik ga zo maar boodschappies doen dan (ja dat moet ik nog doen, erg he haha). Maar goed, we eten toch laat.... Hee meid, alvast eet smakelijk alvast!