ja dayenne ik duim ook voor jou hopelijk gaat alles snel en heb je je beebje vandaag nog in je armen x
BUDDY NIEUWS (sms van Dayenne) Het is begonnen! Heb weeën om de 5 minuten. Lig nu aan de ctg en heb een vingertop ontsluiting. Over 2 uur kijken ze weer. Spannend!!!
Jee Dayenne is begonnen! Zet hem op meid! Truus, ga je voor het raam staan zwaaien als Dayenne bevallen is? Ik heb nu namelijk een "stukke" laptop en moet nu steeds naar boven lopen om te computeren. En dan zit ik ook nog aan de voorkant (op de meiden hun kamer). Niks aan dus, maar ja ik kan tenminste nog internetten. ha ha
Hahah ja inderdaad. Mijn ego is weer gestreeld zeg maar. Ben er wel gerust op dat ik toch maar weer die ladder heb gepakt. En weer naar boven ben gesjokt. Ik had t maar eens niet gedaan.....dan was ze nu nog niet aan t bevallen.
Me too! Zullen we dr heen gaan? Haar aanmoedigen? Owkee, dus die rompers zijn leuk? Ga ik ze morgen gelijk ff halen. Hoe gaat t met Jesse? Het is echt een lekker ding. Jammer dat ik geen dochter voor m heb. Misschien moet ik die maar eens maken.
hey dames. Spannend voor dayenne. straks eindelijk haar meissie in haar armen. Die rompertjes van de kruitvat heb ik ook gekocht vanmiddag. Ik vind ze mooi. 7 stuks voor 10 euro. Je hebt een pakketje met roze, een pakketje met blauw, en een pakketje met bruin. xxxx
Ik wil de blauwe. Ga nu even eten maken hoor. Ik laat de pc aan. Mocht er nieuws komen.... Zo tussen t kokkerelen kwebbel ik wel door hoor.