Hier alles goed hoor. Ben vanmorgen met Laureen naar babyzwemmen geweest. Ze vond het geweldig. Lekker spetteren. ha ha Gaan we nu dus iedere dinsdag doen. Hebben jullie al eens met Lars gezwommen?
ja had ik gelezen. En na een zware overweging besloten om hier niet op te reageren... Mijn Lars gaat Laureentje nog wel voorbij hoor. Let maar op.
Dat denk ik ook wel. Misschien de volgende keer al wel. Ik zwem met Laureen bij Popping. Volgens mij kost dat ongeveer 20 euro per maand.
Ow at spannend voor yenne! Ik hoop dat ze haar meisje al in haar armen heeft mogen sluiten of dat het heel gauw gaat gebeuren! Vanmorgen weer in t zkh geweest en vrijdag moet ik weer dan gaan ze voor de 3e keer een samenlevingstest doen! @anja wat ga je snel zeg voor mijn gevoel was het gister dat jullie met je voeten op de drempel van het zkh stonden! @sucre hoe is het met jou voel je je goed? @truus hoe is het met jou en je mannen?
Heej Shady, Leuk om weer wat van je te horen. Hier alles goed. Met mijn mannen ook. De een ligt op de bank en dre ander ligt op de grond te spartelen, te kraaien en te gillen. Haha heel gezellig dus.
Haha het is dus niet saai bij jou thuis! Ik ga trouwens naar de 9maanden beurs. Is iemand daar weleens geweest? Ja erg he dat ik zo weinig van me laat horen maar het is ook zo verschrikkelijk koud hierboven haha
Ik ben na de 9 maanden beurs geweest vorig jaar toen ik ook naar huishoudbeurs ging, is erg leuk al die dingetjes ! Zie je ook hele mooie kamertjes en de allerliefste babykleertjes
Ik ben vorig jaar ook op de 9 maanden beurs geweest in combi met de huishoudbeurs. Wil dit jaar eigenlijk wel weer maar moet ff kijken of dat gaat lukken.
Ik hoop dat yenne nog iets van zich laat horen vandaag. Ik slaap anders niet hoor vanacht...Ik moet het eerst weten. Pff....ik stik van de zenuwen.
heejj meiden jullie zitten dus ook zo in spanning voor dayenne.. ben een goede vriendin van der en pff wat ben ik zenuwachtig zeg.. had hier al wat vaker gepost ben die vriendin die een zoontje heeft gekregen ( haar "neefje") hoop zo dat ze snel der kleine meid in der armen heeft! liefs xx
wendy onze ventjes zijn bijna even oud zie ik net scheeld 4 daagjes. ben zo benieuwt wanneer we wat van dayenne zullen horen!
nee nog steeds niet.. had der om 5 uur nog gesmst om te vragen hoe het ging en wat de gyn had gezegt.. ma heb niets terug gekregen dus ze zal druk bezig zijn. ik kijk elke 5 minuten op me telefoon of er al een smsje binnen is maar helaas. denk ook echt niet dat ik vannacht kan slapen als ik dan nog niets heb gehoord!
Meiden, ik ga nu naar bed,. Als ik een sms krijg van yenne, dan kom ik dat nu niet meer melden hoor. Morgen weer. Ik zal jullie ook geen sms sturen...anders maak ik jullie misschien wel wakker. Das ook niet de bedoeling. Lekker slapen (NOT! gaat mij toch nie lukken)