Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

ik weet niet of 1 van jullie ook wat van dayenne had gehoord ?

ik kreeg net een smsje met dat alles super gaat en ze nu naar huis mogen! :D

Liefs xx

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JEEJ YENNE MAG NAAR HUIS! :whistle:

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Super Dayenne, nu al naar huis. Lekker genieten straks hoor! En hou de kraamvisite nog maar even buiten de deur.

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @sucre.. de eerste kraambezoek komt morgen al :p IK! :D haha
    maar ze gaan een schema maken met wie wanneer kan komen enzo zodat het niet te druk word.

ik heb net alex gesproken want dayenne was aan het voeden, ze zat er wel naast.

en het gaat super. alleen de kraamhulp was er nog niet dus ze hebben een tijdje zitten prutsen met het aanleggen van Naomi. wel slecht dat de kraamhulp er zo lang over doet om te komen zeg!

ze heeft ook al een kloof sinds de eerste keer aanleggen. alex gaat straks tepelhoesjes halen want ze wouden gaan afkolven maar ik geloof niet dat dat het beste is om de productie op gang te brengen toch? dus heb gezecht dat hij tepelhoesjes moet gaan halen.

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    De eerste dagen produceer je sowieso weinig tot geen borstvoeding. Daarom valle alle kindjes ook zo af. Kolven lijkt me juist wel heel verstandig om de bv op gang te helpen. En vaak aanleggen, elke keer als Naomi huilt. Verder zal de kraamzorg ook een hoop tips hebben.

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    idd kolven moest ik ook meteen in het ziekenhuis. uiteindelijk ben ik overgestapt naar flsvoeding ivm mijn lichamelijk herstel

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ben er weer!

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Even kort: bevalling ging goed maar was erg heftig. Ging 2/3 cm ontsluiting per 2 uur en weeën kwamen om de 2 min, soms zelfs achter elkaar zonder pauze. Naomi's hartslag daalde bij elke wee gevaarlijk laag, dus het was even paniek (de gyn werd er met spoed bijgehaald) maar dat heb ik allemaal niet meegekregen. Ik heb een ruggeprik gekregen omdat de weeën te heftig waren (ik was flauwvallen in de gang vd pijn en moest met elke wee overgeven). Ook kreeg ik weeënremmers omdat het te snel ging voor Naomi. Ik voelde de weeën ook door de ruggeprik heen. Met 8 cm kreeg ik persweeën die ik met heel veel moeite kon tegenhouden. Heb 3 kwartier de persweeën moeten wegpuffen, en toen had ik 9 cm. De vlos heeft een randje weggemasseerd en toen mocht ik eindelijk meepersen. Na 15 min persen en een knip werd onze prachtige dochter Naomi geboren. En ze liet zich gelijk goed horen! Wat is het bijzonder om zo'n glibberig lijfje op je buik te krijgen. Ze is zo mooi! Ze weeg 2970 gram en is 50 cm, heel lang en dun. Haar bloedsuiker was te laag, daarom moesten we 24 uur blijven. Ze is binnen een uur aangelegd bij mij, en dit ging goed (was wel pijnlijk). Maar ze zuigt zo hard dat ik nu al kloven heb, en dus moet kolven en via een spuitje haar de BV moet geven. Zodra de kloven weg zijn leg ik haar gelijk weer aan.
    We zijn vanochtend naar huis gegaan, en de kraamzorg is ook al geweest (is nu weer weg). Ze ligt nu heerlijk te slapen in haar wiegje naast me. Ze doet het zo goed!

Ben een super gelukkige mama!

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Naomi, wat ben jij een mooie meid! En nu al zo fotogeniek. Wat fijn dat het zo goed met je gaat. Wees je wel wat minder gulzig als je bij mama gaat drinken? Anders doet het zo veel pijn.

Geef je mama maar een dikke knuffel, ze heeft het super goed gedaan!
    Rust maar lekker uit.

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JEEEEJJJ HOI LIEVERD

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goed gedaan Yenne en wat is ze knap :D
    Rust maar lekker uit.

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lieve Wen nog bedankt voor je sms! Vond het super lief van je :D. Was alleen te moe om terug te smsen haha.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Geeft niet meissie! Ben blij dat alles goed is. Maandag moet ik weer werken. Ik heb veel klanten in Arnhem als je het leuk vind kom ik op kraamvisite dan moet je maar laten weten wanneer het je het beste uitkomt en wat je adres is.

xxx

14. Wow wat een mooie meid zeg die Naomi.
    Geniet ervan Dayenne!
    Ik hoop dat het goed met jullie gaat.

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lijkt me super gezellig! :D
    Weet alleen nu nog niet hoe druk het gaat worden maar dat laat ik je nog wel weten!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Is goed niet vergeten he ;)

17. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    hey dames.

Dayenne: Wat een mooie meid. goed werk geleverd.

Ik had vanmiddag een afspraak bij de vk voor controle, Ik kon gelijk door naar het ziekenhuis. Mijn bloeddruk was te hoog en ik had symptonen van zwangerschapsvergiftiging. Veel vocht vast houden, hoofdpijn, tintelende handen en verhoging.
    In mijn urine zaten eiwitten.
    Eenmaal in het ziekenhuis moest ik aan de ctg scan. Met de kleine is alles goed. Uit mijn bloedonderzoek kwam niks, ze maakte zich alleen wel erg druk om mijn bloeddruk. Dus mocht ik onder voorbehoud naar huis. Ik moet rustig aan doen en als ik me beroerder ga voelen moet ik bellen en weer komen. maandag moet ik zo en zo weer komen weer aan de ctg scan en gaan ze kijken naar mijn bloeddruk.

zo dit was het weer even.

Alles oke met jullie?

xxxx

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He getver Anja das balen. Gelukkig is verder alles goed.
    Dikke knuffel

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Hoi meiden.
    Ik ga even reageren hoor.

Yenne, Wat een dotje is jullie meisie. Echt een poepie. Ik wil dr oohoook zien. Alleen wonen mijn klanten niet in Arnhem.... :(

Heej, maar is je al verteld dat Naomi op jouw lijkt?Echt hoor...die ogen vooral.

Anja, Wil jij me niet meer zo laten schrikken met je zwangerschapsvergiftiging.....Bah..Moet je dr echt niet bij hebben hoor. Hou je rust!
    En anders moet steef je maar ff een hartig woordje toespreken.

Ps....wat doen we nou 28-2?

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    pff saai hier.

Deel Deze Pagina