Ik weet niet, maar als Naomi erbij is, dan ben ik er zeker weten Het eerste wat ik dacht toen ik haar zag, was dat ik haar ook op Yenne vind lijken.. maar zie ook Alex dingen terug.. nou ik ga slapen trusten
Wat een plaatje is naomi! Dat hebben jullie heel goed gedaan! Echt super leuk. Fijn ook dat je je gewoon goed voelt yenne! @anja wat naar zeg doe je wel rustig aan! Ik ga zo weer naar het zkh om voor de 3e keer de samenlevingstest te doen. Kus
Meteen want ik kan erop wachten. Eigenlijk hoop ik dat ei weer negatief is want dan gaan ze eindelijk eens actie ondernemen omdat verder alles goed is of is dat heel raar gedacht?
Nou nee, is niet raar gedacht denk ik. Als ze dan verder gaan kijken vind ik dit meer een logische manier van denken eigenlijks. Zo wil het ook niet lukken. Dan maar verder onderzoeken. Toch? Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn?
Ik word er nu zo langzaam aan een beetje gek van dat ik daar zo vaak heen moet en steeds te horen krijg dat alles perfect is behalve dat zijn zaad al 2x niet meer in mij leeft. Maar omdat maar 3% van de vrouwen echt vijandig slijm heeft wilt hij niet te snel die stempel op ons plakken. En verder hebben ze alle onderzoeken al gedaan. Ik moet er om 11.20 zijn. Ben jij lekker vrij vandaag?
Mja, maar die jij kunt toch best bij die 3 procent horen. Ach en wat zijn nou die cijfertjes....ik doe daar nooit zoveel op. Jouw slijm MOET ja haast wel vijadig zijn. Waar blijven die levende cellen anders. Neem aan dat je geen achterdeurtje hebt. En dat die cellen ergens anders hen gaan te feesten. Beetje onmogelijk lijkt me. Nee, ik hoop dat er nu weer niks uitkomt. En dan? weet je wat ze dan doen? Ja we zijn lekker vrij vandaag. Hebben leker uitgeslapen tot 9.15. Net even samen ontbijtje gehad. Ikke crackers, en Lars liga met sinasappelsap. Nu gaan we zo lekker even badderen. En misschien daarna even naar miran (als ze thuis is?)
Dat heb ik ook al gezegd dat het kan dat ik bij die 3%hoor maar die man zegt dat dta haast onmogelijk is omdat ik nog zo jong ben en geen operaties aan mn baarmoeder of eierstokken gehad heb. En nee een achterdeur heb ik nog niet ontdekt haha. Wat ze daarna gaan don weet ik ook niet daar moet ik weer een afspraak voor maken maar hij had t wel over insemineren dus ik hoop dat dat met de volgende cyclus kan. Lekker dat jullie uit hebben kunnen slapen! Geef Lars maar een dikke kus van me Ik moet nu echt onder de douche gaan springen anders ga ik het echt niet redden. Na het onderzoek moet ik gewoon weer gaan werken dus ik laat je vanmiddag de uitslag wel weten. Kus
Shady, succes straks sms je me even (als je dit nog leest tenminste ) En ik duim voor je dat je toch wel vijandig slijm hebt hoor ! Dayenne, wat een heerlijk mooi meisje hebben jullie gekregen en fijn dat alles zo goed gaat.. Ben super blij voor jullie ! En heftige bevallingsverhaal hoor poeh.. Anja, meid doe jij ook even rustig aan want dit kan niet hoor.
Goede morgen meiden. Dayenne, wat een prachtige meid hebben jullie! Hier nog steeds laptop problemen, lastig hoor. Enne ik ben lekker "ziek" thuis. Gisteren ook al.
Dank je. Gisteren waren mijn ouders hier om voor de kids te zorgen en ik kon lekker in mijn bedje. Heb de hele morgen geslapen. ha ha Was dus een beetje moe blijkbaar. Nu alleen nog een beetje hoofdpijn maar dat is niet zo erg. Komt wel weer goed.
Mijn moeder is ook héél lief hoor. Ik voel me zeker al beter hoor. 't Is allen lastig met kids en zelf ziek zijn. Die snappen niet dat wij ons soms ook niet lekker voelen. Maar ik ga weer naar beneden Laureen is wakker en Dionne verveelt zich.