ja had wel zin gehad eigenlijk maar kan niet. martin en in gaan ff shoppen Kunnen van de week wel ff doen,. ff lopen
Toe maar weer, shoppen! Maar is goed hoor (van dat wandelen en dat bankie). Moet ie toch weer even helpen hoor (Gerard komt hem wel een keer uit huis slepen).
Hoi meiden, Shady, balen van je eitjes. Truus, niet miepen, de trein is niet eng! Miranda, volgens mij kun je beter andere hulptroepen inschakelen. Martin kan geloof ik beter niet tillen. Wij hebben op weg naar huis nog even babykleertjes geshopt. Zoooooooo schattig! Verder is de buikgriep voorbij, ben alleen nog wat slapjes, dus doe het nog een paar dagen rustig aan.
Hey meiden Anja ligt in het ziekenhuis wat ik begrepen heb op hyves maar dr baby doet het goed gelukkig! Heeft iemand haar nr?
Heej, Ja klopt. Anja ligt in het ziekenhuis. Gisteren is ze opgenomen. Bloeddruk was nog te hoog. En ze had iets eiwit in de urine. Nu daalt dr bloeddruk en waarschijnlijk mag ze moren naar huis. Ze wou morgen een berichtje schrijven hier. Maar dat zal ze nog wel doen. Betere uitleg geven.' Ow ja, de kleine doet het heel goed. Is flink beweegelijk en de ctg's zijn ook prima. Dus... Anja, sterkte meis, en hopelijk kom je morgen weer thuis. Ik ga nu naar bed. Trusten
knuffel voor Anja Ik heb gisteren echt mijn droom trouwjurk gekocht 27 Juni trouwen we voor de kerk met alles er op en eraan. incl heeeeel groot feest. Ik heb er zovee zin in.
Hier alles goed. Alleen heeft Lars last van een ik wil niks dag....Erg vervelend. Ik ga zo werken. Paar uurtjes maar...vanavond ben ik er wel weer.