ja.. dus denk je dat het wel ok is?.. voelt het wel in mijn buik al 2 dagen last van slijm en flinke steken in me lies... naja ik wacht gewoon tot 1 juli en als ik dan niet ongi ben ga ik testen of niet?
Ja dan moet je best kunnen testen zal duimen dat je niet ongi bent dan.. Ja denk dat het wel goed zit als voor je ei steeds 36,3/4 is
ok dank je! ik ben zo onzeker! volgens mij worden jullie echt gek van mij! Hoop zoo dat het deze maand raak is!
Goedemiddag allemaal Ik ben er ook weer ff...ben nog steeds heel moe Met vlagen misselijk en vreetkicks dus ik snap er echt helemaal niks meer van Het bloedverlies was dus na 2 a 3 dagen over en vanmorgen had ik wat bruinverlies Ik word echt helemaal gek van mijn lichaam....aaaaahhhh @ikdus Ben benieuwd welk app het wordt @sucre Van harte gefeliciteerd en geniet ervan @sas Jij ook een fijne dag @alexia Het meeste huiswerk is dus al gedaan nou ik zal nog ff wat gaan terug lezen....heb ik nog niet allemaal gedaan En ik zal ff een broodje eten
JEEJ Sucre, Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap. Ooooh, wat geweldig. Toch dus op de wc? Geniet dr van meid. Ennuh die oxazepam zou ik nu niet nemen als ik jou was. Je weet nooit wat voor gevolgen het heeft voor je beebje. Ach en als je een paar dagen geen foliumzuur krijgt is ook gen ramp hoor. Begin daar maar mee als je weer thuis bent.
@ honey. Hoi meid. Ja met mij is alles goed hoor. Ben vandaag alleen giga beroerd. Heb telkens t gevoel dat ik iets boven in de keel heb zeg maar. Heel vervelend gevoel. Voornamelijk nadat ik heb gegeten of gedronken. Mijn man kan de beeb wel voelen. Alleen is ons kind zo eigenwijs dat zodra pa of ik de hand op de buik leg is hij/zij stil. Als we hand dr af halen dat beweegt het weer. Zo jong, en nu al zo eigenwijs. Dat beloft nog heel wat.
He Senna, ik was net weer van plan om weg te gaan.Sorry. Maar wil ff op de bank liggen. Misschien kom ik vanavond nog wel even.
He truus Is goed hoor meis Ga maar ff wat lekker rusten Misschien tot vanavond Ik voel me nog steeds beroerd Wat nemen (eten/drinken) jullie tegen de misselijkheid
hey dames. alles oke met iedereen? @sucre: gefeliciteerd met je zwangerschap. geniet er lekker van. liefs
ja gaat goed. van het weekend lekker weekendje eindhoven geweest. lekker genoten met vriendlief. ook het concert van Guus Meeuwis was erg leuk. xxx
zo... ik ben er weer! Sinds vanochtend half 10 druk bezig geweest met m'n huiswerk, ben nu een kwartier geleden klaar (heb zo'n 7 pagina's vertaalwerk in de pc gezet en verbeterd...)!..pfff... morgen t/m donderdag moet ik werken dus deze week wordt het nog wat avondwerk denk ik. Aangezien ik het dit weekend af wil hebben. Ben nu wel moe!
tja, het is niet anders.. dan is het in elk geval af en kan ik het inleveren. Anders blijf je ertegenaan hikken.. ik dan.. en daarna heb ik gewoon lekker vakantie dus dan deze week maar even door...
ja dat is waar En anders blijf je het maar uitstellen en dan moet alles op het laatste moment Dat had ik ook altijd hihihihhih
@sucre gefeliciteerd meid! @de rest hoe is het met jullie? Ik heb een super druk maar ook heel leuk weekend gehad!