Hihi, was een grapje hoor. Ben gewoon zo blij dat ik al op de helft zit. Ongeveer dan. Als ik qua gewicht en dikke buik ook maar 2x zo veel zou aankomen, dan zou het heeeeeeeeeeel erg bescheiden blijven. Maar dat is vast wishful thinking, haha.
@sucre, gefeliciteerd met je 20 week. Leuke vriendin ben ik...Ben helemaal jouw opdehelftdag vergeten. sorry. @miran, leuke foto's SWEET..... knap stel hebben we toch. @yenne, ja ik kan. @shady, dikke knuf meid. Hoe was t vandaag? @wennie, hoe was jouw eerste dag?
Hoi, Sucre met het op de helft zijn van je zwangerschap! Zeg zouden jullie mijn ovutesten even willen beoordelen ze staan in me album.
tja, tja tja....het lijkt mij dat je je ei al gehad hebt. Maar...aangezien je nog maar op dag 12 zit, lijkt me dit wel weer erg vroeg. Ik vindde test van vandaag niet duidelijk.
En volgens de bijsluiter zou ik op dag 11 pas hoeven te beginnen maar ben op dag 10 begonnen. We hebben gisteren wel geklust maar dat was in onder de douche weet niet of dat van invloed is.
onder de douche klussen...heeft niks met je ovulatie test te maken. Ennuh...kun je gewoon zwanger worden hoor. Zie banner
ok. en ik bedoelde idd om zwanger te worden niet op de testen. Heb wel nogsteeds ei gevoel in me buik links. Anders doe ik er straks nog wel eentje. want de eerste 2 zijn ook van rond half 10 savonds en die van vandaag is van half 6 vanmiddag
ja, maar dat moet niet uitmaken volgens mij hoor, Het gaat om het aantal hormoon. Die kunnen niet klokkijken..... Misschien dat dees, je wat meer erover vertellen....Ik heb die testen nooit gedaan. zij wel volgens mij.
Zal het haar ook vragen. Het lijkt mij ook dat me hormonen niet klok kunnen kijken maar stond in de bijsluiter elke dag rond het zelfde tijdstip van daar. En Truus aan jou hebben we altijd iets! Jij bent niet voor niets ons oppermoederke
Hee meiden mijn eerste werk dag was erg leuk! Maar ik ben nu blij dat ik weer lekker thuis bij mijn mannen ben Yenne mag ik een keer onder wertijd komen. Ik moet het namelijk combineren met klanten in Arnhem en ik werk niet in de avond Wanneer komt het uit?