Heej wennie, gelukkig maar dat je eerste dag is meegevallen. Fijn thuis komen dan he? Je 2 mannen die op je wachten. Eigenlijk wil ik Jesse ook graag zien...
Goede morgen meiden. Jesse is weer bij zijn gastouder en ik ben weer aan het werk. De afgelopen 2 nachten wordt Jesse ineens wakker om 4 uur en dan stoppen we zijn speentje terug en dan slaapt hij gelukkig weer lekker verder.
Heej meiden @Sucre jeeeeej gefeliciteerd met je 20 weken! Wow wat gaat de tijd snel! @Wennie ja is goed hoor. Ben de hele week thuis dus roep maar een dag . @Truus&Sucre nog steeds woensdagavond dan? Of willen jullie tegelijk met Wennie komen? Aaaah Alex heeft gordelroos . Dus nu mag hij 2 tot 6 weken Naomi en mij niet aanraken . Hij vind het zó erg. Hij mag zelfs de kleertjes niet aanraken....Bah, hij heeft nooit ergens last van en net nu Naomi geboren is krijgt ie dit . Zielig he?
Ja het is besmettelijk en kan zelfs dodelijk zijn voor pasgeboren baby's. Alleen als je zelf al waterpokken hebt gehad is het niet besmettelijk.
hey meiden ik kom ook nog eens lezen ben de laatste tijd heel moe dus kom niet zo heel vaak maar niets aan de hand alleen aan het aftellen naar mijn eerste echo, dan pas kan ik een beetje gerust zijn sucre waaw al twintig weken wat gaat het ondertussen wel heel snel xxx
Jeetje yenne.' Das niet niks zeg. Ja misschien komen we morgen. Sms je nog wel morgen. We wetene namelijk nog niet hoe lang we op de beurs blijven. Begrijp je?
Hoi hoi dames, Ik heb lekker vrij vanmiddag. Morgen moet ik naar de ha heb enorm pijn bij me sleutelbeen en trekt door naar me nek en dan ga ik het meteen over zwanger wordne hebben. Dus ben benieuwd morgen
Zal wel goed komen denk ik. Vind die pijn in me arm echt niet fijn. Ben er gewoon chagie van. En toen dacht als ik toch naar de ha ga kan ik het er net zo goed over hebben dat het nog niet is gelukt om zwanger te worden.