Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi allemaal sorry dat ik er nooit meer ben maar kwam ff zeggen dat ik ook ff niet langs zal komen voorlopig.. het gaat lichamelijk en geestelijk echt belabberd :cry:
    Ik denk wel veel aan jullie maar kan het even niet opbrengen om hier mee te kletsen.. en hoop dat het met jullie goed gaat allemaal.. en ik denk aan jullie..
    liefs

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    LIeve Desiree

Jeetje meid wat vervelend. Ik hoop dat het snel beter met je gaat hoor. Denk aan jezelf en zorg goed voor je zelf. Dikke knuffel van mij

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cinneltje, succes morgen bij de HA !

Dees, meissie toch hele dikke knuffel.
    Vind het jammer dat je weer afstand neemt, hoop dat je gauw beter voelt.

4. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ben ik weer.

Dees hele dikke knuf meid en ik hoop dat het snel weer beter met je gaat

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Dees alles goed?

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dees, lieverd, neem je tijd he. Het gaat nu om jou! Knuffel.

Truus en Dayenne, ik vond het super om jullie te hebben ontmoet.

Truus, de 9-maandenbeurs was gezellig he. :D Vooral de muziek van Guusje en de foto van ons met Dynand van Kane. Zwijmel.

Dayenne, wat is naomi een prachtig meisje. Smelt.

7. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hoi hoi,

Heb een nieuwe foto van me ovutesten in me album. en de laatste test is volgens mij overduidelijk!

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Cin, ja die laatste ovutest is echt positief, duidelijker dan de controlestreep. Dus de komende dagen goed klussen, want je ei staat op springen! Toch binnen 48 uur na de posi-test? Have fun! :D

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wendy met mij is alles goed en met jou en je kleine mannetje ? Wat een knapperd toch !

Sucre, Truus en Dayenne wat leuk dat jullie elkaar in het echt hebben gezien zal vast gezellig zijn geweest !

Cinneltje, de laatste test is zeker overduidelijk, dat word sexuhhhhhh !

Klein geheimpje van mij, ik geloof dat ik een beetje verliefd ben en dat ik een vriend heb haha, maar het is nog allemaal heeeel pril :p

Ik ga nu verder theorie leren morgen eerst werken van 07:00 tot 14:30 en dan 16:30 me theorie examen, duimen jullie meiden ?
    (heb niet zo goed geleerd één keer me theorie boek doorgenomen en ben nu bezig met het oefenboek, maar volgens mij gaat het wel lekker)

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ikdus, wat super! Geniet van die heerlijke gevoelens. Heb je wel verdiend meis! En ik ga zeker voor je duimen morgen, maar het komt zeker goed!

Ja, het was erg gezellig met z'n drietjes. We moeten gauw een echte meeting houden met zn allen!

Truste allemaal! Mama Sucre is zoooooo moe.

11. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ja straks inderdaad lekker sexytime. Na het voetbal N.E.C moet voetballen 3e ronde uefacup(ventje komt uit nijmegen).

12. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ikdus wat leuk meis! Geniet er maar van

13. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goeiemorgen,

Ikdus veel suc6 vanmiddag je kunt het meid!

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Hoi hoi,

Zo meiden, ik heb er een vriendin voor t leven bij.
    Wat hebben we t leuk gehad gisteren. Ik heb een hele wereldreis gehad gisteren. Flink getreind. In de trein, uit de trein, rennen voor de trein, in de trein, overstappen....Noem maar op. Voel me een echte reiziger. Haha :) Maar was dus erg geslaagde dag. Zeker voor herhaling vatbaar.
    En als we nou eens eenkeer gaan meeten met mekaar, dan kom ik weer met de trein. haha. ik heb de smaak te pakken.

Hier minder goed nieuws. Lars is ziek. Eergister nacht begon t met hoesten. Dat doet hij nu nog, maar ook overgeven en diaree. Nu moet ik dus zorgen dat er flink vocht binnen blijft.
    Vanmorgen toen ik bij m kwam, voelde hij nattig. (was donker in kamer dus zag niks) Licht maar aangedaan, och gus.....had hij zich helemaal ondergespuugd. Zijn deken, pyama, slaapzakje alles zat er onder. Arm kind. Ik heb m ook niet horen spugen.....dus wie weet hoe lang hij dr in heeft gelegen. Ergens vind ik t ook wel een eng idee. Straks was hij me dr ingestikt. Terwijl ik lag te slapen. :( ow moet er niet aan denken.

Ga hem nu even fles geven, dan kan Lars weer lekker in bed.

En ik misschien ook. ;)

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden

@Sucre en Truus; ik vond het ook super gezellig! Bedenk me alleen net dat ik jullie ben vergeten beschuit met muisjes te geven :oops:. Had wel al alles klaar gezet maar vergeten te geven hihi. Ik hoop maar dat jullie vol zaten van de friet :).

@Cinn spannend bij de dok! Ik zal voor je duimen dat ze iets doet ;). Of dat je nu een bevrucht eitje hebt :D.

@Wennie gaat het alweer iets beter met Jesse? Heb je nog wel kunnen werken?

Hier gaat het gelukkig alweer beter. De vlos was langsgeweest gister en zei dat Alex Naomi best mag vasthouden. Als hij maar zijn handen wast en haar geen kusjes geeft. Toevallig heeft de vlos dezelfde dokter en het verbaasde haar niks zei ze. De dok schijnt altijd zo overbeschermd te zijn. Nou goed, we zijn in ieder geval blij dat hij haar weer mag vasthouden! Pff scheelt voor mij ook weer. Was best zwaar, alles alleen doen. Respect voor alleenstaande mama's!
    Vannacht ging het super. Naomi kwam om de 2/3 uur, dronk dan wat en viel weer in slaap. Echt heerlijk. Heb dr lekker in bed genomen, zodat ik haar liggend kon voeden. Ideaal hoor.
    Net ook een lekker stuk gewandeld. Heerlijk om weer buiten te zijn. Heb ook bijna geen last meer van de hechtingen. 1x per dag badedas badje doet wonderen!

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Truus, wat zielig dat Lars ziek is. Je hoeft niet bang te zijn dat hij spuug in zn longetjes heeft gekregen. Dan zou hij er wel anders bijliggen nu. Don't worry. Hou hem wel goed in de gaten! Hij moet nu goed drinken.

Dayenne, wat fijn dat je bijna geen last meer hebt van de hechtingen. Je liep ook als een kievit! ;) Wel een beetje jammer van de muisjes hoor, maar het is je vergeven. :D :)

Ik heb gisteravond weer zo veel bekkenpijn gehad. :( Komt van het lopen/slenteren en rennen denk ik. Lag met tranen in de ogen in bed. Ook vandaag helaas de hele dag nog veel pijn gehad. Een collega riep al, nou, wedden dat jij het niet volhoudt tot de 34e week. Nu zag ik gelukkig in het rooster dat ik al met 33 weken verlof krijg. Joepie!

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hey Dayenne, wat fijn dat Alex jullie meisje gewoon mag vasthouden en pakken.

Truus, dat is schrikken zeg maar komt wel goed hoor. Beterschap met je kleine mannetje !

Cinneltje, hoe was het bij de HA?

Sucre, nou fijn dat het één week eerder is zeg !

Hier IK BEN GESLAAGD VOOR ME THEORIE EXAMEN :D

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nou Yenne helaas was het gisteren een beetje een huildag :( Maar vandaag is hij heel vrolijk. Maar werken was idd minimaal. Ik heb al heel veel zin in Donderdag.

Wanneer zie ik de andere meiden in real life ;)

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    JEEJ GEFELICITEERD MEID! :thumup:

20. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hey ikdus gefeliciteerd joh. Ik zei toch dat je het kon!

Mijn arm is overbelast dus met aangepast werk en rust moet het goedkomen. Dus het is maar goed dat ik zaterdag zondag en maandag lekker vrij ben. En de 1e stap is gezet. Na gesprekje met ha. Het semenonderzoek! Zegt ga maar lekker overleggen. Ik zei nou geef me de papieren maar mee want daar zal die niet moeilijk omdoen. Voor de rest laat ze het aan ons. Dus na het semenonderzoek kunnen we gelijk een volgend gesprek maar stel dat we nog weillen wchten is dat ook goed. Als het lukt breng ik donderdag de zwemmers al naar het ziekenhuis!

Deel Deze Pagina