@Ikdus jeeeeej Van harte gefeliciteerd! @Truus he bah das is vervelend . Arme Lars. Geef 'm maar een kussie van mij. @Sucre he gelukkig . Wat vervelend dat je last hebt van bekkenpijn. Ben je al naar de fysio geweest? Moet je anders echt doen, want je kan er last van blijven houden. Heb ik nu ook. Sterkte! --- Ff spammen hoor Is het niet een drollie?
Cin, worden dus spannende dagen voor jullie ! Hebben jullie wel informatie over hoe en wat van de zwemmers? Dayenne, oooh wat een prachtige meissie hebben jullie zeg !
Ikdus, gefeleiciteerd! Super zeg! Dayenne, wat een prachtige foto weer! Wendy, de rest zie je tijdens de meeting in mei/juni
Mag ik even ego doen? Jawel he? vast wel. Doe t gewoon. Hier een goede nacht gehad gelukkig. Lars heeft niet meer gespuugd. Alleen nog diarree. Als ik m de fles heb gegeven. Dan gaat het na een paar minuten pruttel pruttel pruttel-----> broek vol. Nou ja...vol...het loop m dan al langs de benen. Het is waterig zeg maar. Gisteravond heb ik m nog even getemperatuurd. Was 39.1. Nu net ook even gedaan en was nu 37.7. Gelukkig is dat een stuk beter. Drinken gaat nog steeds knudde. Wil ook geen slokje diksap en van de fles maakt hij maar hooguit 100 cc. Vamorgen maar eens een fruit potje geprobeerd en die hapte hij helemaal leeg. Tot nu toe is het er gelukig ook in gebleven. Zal me benieuwen of hij dan straks ook weer wat beter wil drinken. Rond de middag heeft hij een fles van 150 cc leegedronken. En net om 16.00 heb ik weer geprobeerd een fles te geven. daar heeft hij maar 60/70 van gedronken. Veel te weinig vind ik. Maar ik kan het toch ook niet in m proppen. Om mijn gemoedsrust heb ikde huisarts wel even gebeld. Ze zei me dat buikgriep heel erg in de ronde gaat hier. En ook bij baby's. Ik hoefde niet langs te komen. Moet alleen wel zorgen dat Lars blijft drinken. Als zijn het maar beetjes. Nouw en ik ben nu ook aan de dunne. Tja, kan dr ook nog wel bij. Pff...schijtzooi hier. -------------------------------------------------------------------------------- Yenne, wat een lekker drollie. Vond het niet er hoor van die beschuit. Was nog proppie vol van de frietjes. Dees, gefeliciteerd met je examen. (en je vriendje ssst) Moon, hoe ist nu met je bekken?
Haha, zie bericht hier boven. Nee vanavond gaan we niet. Ik wil Lars niet webrengen als hij ziek is. En nu ik zelf ook aan de poeperij ben, heb ik dr ook niet veel zin in.
Ja dat snap ik. Ben vanmiddag met de meiden naar de ballonnenoptocht geweest (hadden eerst nog feest in de Collink). Vonden ze wel weer leuk. En morgen natuurlijk de optocht hè! Ik hoo dat het weer een beetje meewerkt. Doen jullie nog mee?
Weet nog niet of we wel meedoen. Uhm ligt een beetje aan de ziekte verschijnselen hier. Ow, daarom liep de prinsdus in vol ornaat.....vroeg me al af waarom hij al zo vroeg in zijn pak was.
Truus fijn dat het alweer wat beter gaat met Lars ! Hopelijk worden de ziekteverschijnsels heeeeel snel minder en kunnen jullie ook genieten van de optocht morgen
Jep de prins moest ook mee met de ballonnetjes. Nou ja, misschien zien we jullie morgen wel. Snel beter worden hoor want me moeten wandelen als het mooi weer wordt.
Niet verdrietig zijn hoor Truus. Je word echt wel weer beter hoor. Maar je moet nog één berichtje hoor!
Ja, maar ben verdrietig dat ik niet naar de gala-avond kan. Had er zo'n zin in. Eindelijk weer eens een feestje. Eindelijk weer eens iets leuks. Maar helaas....