Dan moet je een ander keertje nog maar een feestje gaan vieren meid. Ik ben nog nooooooooooooit naar de gala avond geweest.
En daar is die dan: BERICHTJE 3000 \/ Hier is het goed hoor. Géén zieken aanwezig (gelukkig). Beetje moe, heb 3 dagen achter elkaar gewerkt. Niks aan. Morgen weer een beetje in huis aan't werk.
Dank u dank u dank u buuf. Ik las dat 't leuk was woensdag. Dus niet zo eng als je gedacht had. Ik ga zo even 2 meiden naar bed gooien, die zijn strond vervelend. Echt tot het irritantie toe. bah bah
hey meiden ik kom ook nog eens kijken morgen laatste dagje werken van de week, maandag carnavalstoet, en volgende week voor de eerste keer in een jaar weer naar mijn mama dayenne wat een supermooi meisje, x
Heej hoi. Het is hier nog steeds niks. Lars is nog steeds aan de diarre. Echt joh, ik doe er 1 slokje in, en krijg gelijk een volle pamper terug. Zo nat. En de fles wil hij haast niet. Op advies van het chp moet ik dan proberen om z'n melk te lepelen. Dat werkt prima. Ja die VW feestbus is van ons. Cool is ie he? Wij zijn even bij schoonouders geweest te kijken. En zwaaien. Voor het eerst sinds jaren dat we niet meedoen. En ik vind t niks!
Hee meiden. Wij zijn lekker met z'n drietjes wezen winkelen en lunchen. Was heel gezellig Knuffel voor Truus
Die bus zag er zeker leuk uit. Onze meiden willen volgend jaar ook mee doen. ha ha Ach die arme Lars, geef hem maar een dikke knuffel van ons. En als we dan toch bezig zijn, ook een dikke knuffel voor jou.
Goedemorgen allemaal. Hier nog hetzelfde verhaal. De fles net weer helemaal uitgespuugd. Ik was al blij dat hij m bijna leeg had gedronken. Daarna, nog 100 cc naar binnen weten te lepelen. Ook nog steeds aan de diarree. We aan maar weer eens zien wat de dag ons nu brengt.
Goede morgen meiden. Hier weer een drukke dag. Over een uurtje weer een verjaardag van het dochtertje van een vriendin. Meisje wordt 5 ook een leuke leeftijd joh! Pff Truus lastig meid. Dikke knuffel voor jullie