Is dat zo? Nouw ben benieuwd. Donderdag ga jij naar yenne toch? Och heb donderdag toch niks te doen. Kan ook wel ff komen.
Hihi was grapje joh. Ga niet weer 2 uur alleen in de trein hoor. Geen bal aan. En veels te koud. Hoe bevalt het je om weer aan t werk te zijn?
Heej meiden @Truus gefeli met je 5000 berichie . En balen van Lars . Arme jongen. Geef m maar een dikke knuf van mij. @Miran gefeli met je 3000 berichie . Blegh hier is het ook knudde. Heb borstontsteking . Koorts, giga hoofdpijn...Bah. En ook nog es spruw. Mondje van Naomi heeft witte waas, arme meid. Ze is nu heel onrustig en wilt alleen maar drinken. En mijn tepels doen zo'n pijn door de spruw . Moet haar zo weer gaan voeden maar zie daar zooo tegen op. Gelukkig komt morgen iemand van CB langs, kan ik gelijk vragen of zij iets kan doen. En anders bel ik de dokter. Sorry voor het klagen meiden . Ik baal zo dat die borstvoeding zo knudde loopt. In 11 dagen tijd al kloven, borstontsteking en spruw..*zucht*
Knuffel Yenne! Als je je dondedag niet goed genoeg voelt moet je het eerlijk zeggen meissie! @ Truus Ja het werken bavalt redelijk. Het is nog vrij rustig in mijn agenda omdat ik natuurlijk net begonnen ben dus dat is even saai maar komt vast wel weer goed.
hey meiden ik ben hier weer eens vandaag carnaval, al veel lawaai in de straat yenne jammer dat het zo"n pijn doet ik morgen eerste echo, ben heel benieuwd xxx
Kitty, fijne carnaval! En hopelijk krijg je morgen een hele mooie echo! Ik heb morgen de 20-weken-echo! Dayenne, ik zou als ik jou was ook even je verloskundige bellen. Misschien dat zij een lactatiekundige kan regelen. Die hebben vaak hele goede tips. Sterkte meis. Dikke knuf! Wendy, wat een trotse mama op die foto .
ik weet nog niet of ik wel wil weten wat het word, als ik het niet weet is het gemakkelijker om mijn mond te houden tegenover de familie want dat is toch iets wat een verrassing moet blijven x hey sucre morgen ook echo, spannend weer he xx
Nee, we willen het niet weten. Blijft nog een verrassing. Soms wil ik het wel weten, kijken of ons voorgevoel klopt en handig met kleertjes en babykamer. En de echo, ben eigenlijk best rustig. Heb wel het gevoel dat alles goed is. Maar als ik morgen daar lig zullen de zenuwen wel door mn lijf gieren. Juist omdat ik te veel weet van wat ze allemaal kunnen zien. Dus als ik vraag of het diaframa echt gesloten is, zal die echo-mevrouw me wel lachend en vreemd aankijken.
Ja precies! Dat is het middenrif. Die moet gesloten zijn, anders kunnen buikorganen in de borstholte terecht komen. In NL zijn er 2 plekken waar die kinderen geboren mogen worden. Bij ons in het ziekenhuis en in Rotterdam. Wij zien ze dus erg vaak en dit ziektebeeld wens je niemand toe.
oke... Tja de 20 weken echo. Ik dacht idd ook dat ik het niet spannend vond. We waren allbei heel erg grelaxt en toen ik daar eenmaal op dat bed lag toen werd ik me toch nerveus.
hallo allemaal hier ben ik dan eindelijk terug wat heb ik jullie gemist ik hoop dat ik nog welkom ben we hebben heel wat problemen met het internet en tv gehad telenet uw vriend zeggen ze dan van zodra ik een beetje tijd vind schrijf ik mijn bevallingsverhaal eens op maar ik wil alvast iedereen bedanken voor de leuke wensen en nu wil ik vol trots onze dochter eindelijk laten zien