Ja hier gaat alles goed. Ben vrij vandaag. 12 maart moeten we de zwemmers in gaan leveren om 08.00 uur al
Hoi Sylvia, wat goed dat je er weer bent. Gezellig! Hoe gaat het met je prinsesje? Ik ben weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk was weer laag (100/60) dus ik mag veel dropjes gaan eten! Haha. Hartje geluisterd, klonk prachtig. Mijn mama was mee en die werd er zelfs een beetje emotioneel van.
Hoi meiden Sylvia, welkom trug. Wat een dotje is Tiara zeg. Hoe is t met jou. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Yenne, dikke knuf voor jou meis. Inderdaad, net wat sucre zegt...bel anders ff je vlos. Of de huisarts. Cinn, das mooi op tijd. haha...wel ervoor zorgen he, dat ze vers van de pers zijn. Veel plezier daarbij. Sucre, bloeddruk inderdaad laag. Kijk je wel uit met de drop. Niet teveel nemen hoor. Is slecht voor je stoelgang. Veel plezier met je paps en mams. Ennnnnn heeeel veel plezier met de echo morgen. Hoe laat moet je? Wil je even nar Sjonnie of Esmee zwaaien voor me? Hier.... Lars nog steeds ziek. Ziet bleekjes. Hij is ook afgevallen. Hoe veel weet ik niet. Maar kan het aan de pampers vernemen. Morgen moet ik om 9 uur bij de dokter zijn. Ben benieuwd.
Dayenne, wat balen dat het zo gaat met jou.. Beterschap en sterkte meid ! Dikke knuffel Sylvia, welkom terug wat een knappe meid hebben jullie toch.. Kitty, veel succes en plezier bij de echo morgen.. Sucre, nu vat ik je niet meer hoor , eerst weten jullie dat het een meid is en nu willen jullie niet weten wat het is . In iedergeval geniet van de echo morgen ! Truus, ach die arme Lars van jou toch ook, hoop dat die gauw beter word. Sterkte bij de HA morgen knuffel. Cinneltje lekker optijd moeten jullie zaadjes inleveren dan. 12 maart valt niet vlak bij je volgende eisprong toch?
Meiden ik ben de oplader van mijn laptop vergeten op kantoor. Die krijg ik als het goed is morgen per post Dus als straks mijn accu leeg is dan weten jullie waarom ik er niet ben
hey meiden nog twee uurtjes en mijn eerste echo, zo nerveus al , en zo bang ben al een kaarsje aan het branden duimen jullie mee. ? xx
Ik wil ook wel weer...... En toch ga ik weer aan de pil. Een nieuwe volgens mij. Kent iemand Yasmin? Ik wel. die heb ik nu.
Sucre, ben blij dat Esmee het goed heeft in je. Nu al een druktemaker dus. Haha....lekker dan. Zal Lars vast waarschuwen. Wennie, niet slim meid om je accu te laten liggen. Nu moeten wij je dus missen vanavond. Kitty, hoe was de echo?
Ja Yasmin ken ik wel. Ik moet binnenkort ook naar de dokter voor de pil. Ondanks dat ik het mis, wil ik de komende jaren nog geen 2e hoor hihi. Vind het zat zo.
Das een goeie ikdus...............Heb ik niet naar gekeken en de vrouw aan de telefoon niet naar gevraagt?