hey meiden terug van de echo, had weer wat vertraging maar is niet erg ben nu overgelukkig, heb het hartje gezien en gehoord wat een magisch geluid ben echt blij voorlopig alles in orde xxx
Gefeliciteerd kitty. Wat een geluk. Nu lekker genieten van de foto's. Ennnuh je mag ze gerust met ons delen hoor. Vinden wij helemaal niet erg.
Kitty, super meis! Je hebt het verdiend! De 20-weken-echo was super. Alles heeeeeeeeeeeeeel goed kunnen zien. Ons kindje is goedgekeurd. Het geslacht was heel goed te zien voor de echoscopiste, maar wij keken steeds ff weg. Dus nee, we weten nog steeds niet of we een Esmee of Sjonnie krijgen. Maar de kleine heeft wel de neus van zn papa!
Hey dames. Kitty: gefeliciteerd dat de echo goed was, nu kan je lekker gaan genieten. Sucre: willen jullie wel weten wat het wordt? Of helemaal niet. de rest van de dames alles oke? Hier gister avond veel steken en krampen maar vanochtend weer helemaal niks meer. We wachten hier rustig af. xxx
hallo allemaal truus wat jammer dat de kleine lars ziekjes is hopelijk word ie snel beter en vanaf ik wat meer tijd heb kom ik mijn bevallingsverhaal opschrijven sucre wat leuk dat je zo een mooi echo hebt gehad je bent nu al half weg wat is de tijd gevlogen zeg kitty ik lees net dat ook jij nu zwangerbent en een leuke echo hebt gehad noog een dikke proficiat en geniet er maar van en dayenne jij hebt 2 weken geleden ook een prachtige meid op de wereld gezet een hele dikke proficiat hoor en meiden nu probeer ik jullie toch te volgen hoor ik verwijn niet meer lol groetjes sylvia
Meiden Naomi is alweer 2 weken oud *snif*. Wat gaat de tijd toch snel....Voor je het weet zijn ze het huis uit .
Sucre en Kitty gefeliciteerd met jullie goede echo ! Ben super blij voor jullie meiden. Anja, jammer dat de krampen niet door hebben gezet maar je moet je nu wel zoals elk ander elke ochtend melden hoor ! Dayenne, tijd gaat zeker snel arme meid Wacht maar tot een vervelende klierige meid word dan kan je wachten tot ze het huis uit is Over schiphol echt ernstig wat er gebeurt is, volg het nu al 2 uurtjes ofzo en ik was eerst blij dat er geen dode waren. Maar helaas toch wel ! Ben ook bang voor de enorme drukte die we gaan krijgen en ik hoop dat me werk gewoon om 8 uur sluit, maar ik denk het niet !
hey dames. Dayenne: alweer 2 weken oud, de tijd gaat echt snel. Ikdus: inderdaad erg van het vliegtuig. Ik woon er niet zoveel vandaan. woon naast hoofddorp in nieuw-vennep. ik probeer me elke dag te melden, alles weer rustig hier. xxxx
Ja verschrikkelijk zeg, ik ben heel benieuwd hoe het nu allemaal op het werk is. Volgens mij wel al minder hectisch dan vanochtend, merk het straks wel.
Dees, sterkte op t werk straks (nu?) Verschrikkelijk hoor wat daar gebeurt is. Bah, moet er niet aandenken wat die mensen in het vliegtuig hebben gedacht. Te erg gewoon. Anja, dus niet bevallen. Meid meid... je ws vanacht bij ons in bed. Heb de hele nacht aan je moeten denken. Ja hele nacht ja.... Lars was al om 1.00 wakker. Vervolgens elk uur wakker geweest. Speen erin...uurtje slapen....weer wakker en speen kwijt. etc etc. Het zijn soms fijne dingen die spenen. Maar soms........:x Yenne, ik ken dat gevoel hoor. Ze worden al zo snel groot. Zo kan deze emodoos geen afscheid nemen van de kinderwagenbak. Hij past er haast niet meer in. En hij zit/ligt heel mooi in de wandelwagen. Maar dan is hij geen baby meer... Sucre, zelfs het profiel van Esmee/sjonnie lijkt op die van papa.
Hoi meiden, Hier een dagje rustig aan kunnen doen op het werk. Erg fijn! Dayenne, het gaat zo snel he. Ikdus, alles goed? Anja, nog even meis, dan mag jij ook bevallen! Truus, arme Lars, arme mama van Lars. Knuffel!
Goede avond meiden ! Sucre, ja met mij is alles goed en met jou ? Anja, super mooie buik ! Wendy, jeej je kan weer veel babbelen Over t werk, ik dacht echt dat het één en al drukte zou worden maar dat viel echt mee ! Het is even druk geweest maar het was goed te doen.. Shady, zou zelf komen eigenlijk vandaag maar schijnbaar is ze toch niet komen internetten dus vertel ik het maar even kort. Ze gaan IUI bij Shady doen, wanneer enzo weet ik niet maar komt ze vast zelf vertellen.