Hey meiden daar ben ik weer! Mn internet was dood maar nu doet ie t weer. Bedankt dat je de meiden op de hoogte gehouden hebt ikdus. En idd ze gaan iui bij me doen 9maart zit ik op dag12 en dan gaan ze dus steeds echo's doen en als het goed is gebeurd het in die week! Kan iemand me een update geven? Hoe is het met jullie allemaal? Kus
Yenne weet niet of je dit nog leest. Grave is 35 min bij jou vandaan haha... geeft niet. Dus ik moet rond 1 uur weg. Zal ik dan tussen half 12 en 12 bij jou zijn? Tot straks meis
Shady, wat een spannende weken komen er aan zeg. Hopelijk gaat iui jullie helpen! Anja, wat zie jij er goed uit zeg en wat een mooie buik. Gek idee dat ik er ook zo bijloop over een aantal weken.
hey meiden alles goed dacht kom hier maar even wat zeggen hier alles nog steeds goed, alleen nog misselijk x
Wennie ik vond het ook SUPER gezellig! Dank je! Moeten we echt vaker doen he . En bedankt voor het jurkje+maillootje, echt helemaal geweldig .
Graag gedaan meid je (jullie) verdienen het! Het lijkt me heel gezellig om het snel weer eens over te doen
Ruik ik hier ook een nieuwe vriendschap? Snif snif snif.... Maaruh. Yenne, besef jij wel dat jij als enige al een aantal dames hebt gezien in t eggie. Vind eigenlijk dat jij niet meer naar een meeting hoeft. Geintjuh natuurlijk.
Ook ff spammen hoor: Lief he? Ze lacht heel veel in dr slaap. Zó lief. @Truus mooi ventje joh! Jeetje, hij lijkt echt op jou.