Jeetje dayenne wat erg zeg! Heel veel sterkte lieverd. Hebje al besloten of je erheen gaat? Misschien kan je het wat beter aan als alex of iemand anders met je mee gaat?
Thanks lieve Shady. Ik ga er sowieso vanavond niet meer heen. Reizen duurt een uur in de bus dus dat is een beetje lastig. Morgen gaan mijn opa en oma misschien naar haar toe (met de auto) dus dan kan ik met hun mee. Alex en Naomi gaan dan ook mee. Hopelijk is ze morgen uit haar coma. Weet niet zo goed wat ik moet denken. Mijn hoofd is echt een warboel nu.
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen. Want dit is wel 1 van de ergste dingen die je kan overkomen. En je weet natuurlijk niet hoe ze hieruit komt. Is ze nu wel buiten levensgevaar? Maar weet je ook waarom ze het doet? Of wil je dat liever niet vertellen.
Ze is niet buiten levensgevaar helaas . Ze kunnen nu nog niet veel zeggen omdat ze in coma is. Dus ze weten ook nog niet óf ze wel bijkomt, en áls ze bijkomt of ze dan blijvende schade heeft. Ze zat in opvang omdat ze maar geen urgentie kreeg voor een huis (ze ligt in scheiding met mijn vader). Daar zou ze nog 2 weken mogen blijven maar gister is ze daar weggestuurd omdat ze al aangaf dat ze zelfmoord-ideeën had. Toen hebben ze haar naar de crisisopvang gestuurd omdat die opvang niet de goede hulp konden bieden. Maar de crisisopvang wilde haar niet opnemen (is wel vaker gebeurt, zijn echt eikels daar) dus is ze naar huis gegaan (naar mijn vader). Maar blijkbaar is het daar fout gegaan en heeft ze een overdosis genomen. Tis een lang en ingewikkeld verhaal, ik hoop dat je het zo een beetje begrijpt.
Wat is dat nou weer voor achterlijk gedoe! Je kan toch niet zo maar iemand weg sturen die met zulke gedachtes rondloopt?! En die zoiets al vaker geprobeerd heeft?! Dat vind ik echt schandalig! Waar is de crisisopvang anders voor?! Is er nu wel iemand bij haar? En word jij ook op de hoogte gehouden?
Dayenne, wat verschrikkelijk meid dikke knuffel! Ik hoop dat je moeder niets ernstigs dr aan overhoud. Ik dacht nu ze zo een mooie kleindochter erbij heeft dat ze nog meer iets extra had om voor te blijven leven. Jammer dat door achterlijke mensen het in één keer achteruit kan gaan.. Sterkte meid *hug*.. Anja, heb je een beetje bij kunnen slapen? Ik hoop echt dat het snel doorzet meid ! Sucre, welke kleuren gaan jullie de kamer doen?
ja dayenne heel veel sterkte jammer dat het zo moet gebeuren hier vandaag ook jammerlijk nieuws, vriendje zijn oma is juist overleden, zo zie je maar dat de wereld blijft draaien x
Yenne, deze is voor jou meid. Sucre, jij hebt ook een prachtige beeb. Alleen jammer dat we m nog niet kunnen zien. Ben benieuwd hoe de vloer is. Wanneer komen de meubels?
Goedemorgen, Dayenne wat een rotnieuws zeg. Ik wil je veel sterkte wensen. Dikke knuffel meid. Ik smelt ook hoor van al die mooie kindjes van jullie
Dayenne, hoe gaat het nu met je? Weet je al wat meer over je moeder? Wel heftig wat er allemaal is gebeurd en belachelijk dat de crisisopvang haar weigerde. Ik denk dat het wel goed is als je er naar toe gaat. Anders blijft dat onrustige gevoel van binnen. En ik denk dat het voor je mama ook fijn is als ze jou hoort/voelt. Hopelijk komt ze goed uit de coma. Ik zal een kaarsje voor jullie branden lieverd. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! Ikdus, wij doen 1 wand selderie-groen (soort lime), 2 wanden gebroken wit en 1 wand heel lichtblauw. Met Truus heb ik op de 9-maandenbeurs een dekentje gekocht en die was de inspiratie voor ons kamertje. Gaat denk ik erg mooi worden! Ik zal binnenkort even een foto maken van onze ideeen en mijn buik. Mijn buik groeit namelijk ineens heel erg snel de laatste dagen. Erg grappig.
Goeiemorgen dames. Alles oke? Dayenne: een hele dikke knuffel voor je.het is niet gemakkelijk maar volg je gevoel. ( heeft mij erg geholpen, ik heb dit lang geleden mee gemaakt) Hier nog erg rustig. Redelijk geslapen. xxx
Dayenne een hele dikke knuffel voor jou en ik hoop zo dat het snel wat beter gaat met je moeder.. dit is echt kut zeg..
Ik kom ook weer even langs. @ Dayenne: meid wat een kl*te situatie zeg. Ben je nog naar je moeder toe geweest? Dikke knuffel van mij. @ Anja: het aftellen kan beginnen hoor. @ Truus: wat heb ik nou gehoord, hebben jij en mijn dochter vanmorgen naar elkaar gezwaaid? ha ha Hoe is't met de kleine zieke bij jullie in huis? Als het weer wat beter gaat komt ik binnenkort even een kopje thee drinken, ok? @ Sucre: ben benieuwd naar de foto's van het kamertje en je buik. Is altijd leuk om te zien vind ik. Dit was het weer. Groetjes.
Thanks meiden, jullie zijn lief allemaal. Ben gister bij haar geweest, samen met Alex en Naomi. Mijn opa, oma, tante en oom waren ook mee. Ze was uit haar coma en mocht weer naar huis. Aangezien ze dakloos is heeft de psychiater van dat ziekenhuis naar een crisisopvang ergens anders gebeld. Daar zijn we toen heen gegaan. Daar aangekomen moesten we eerst 2 uur wachten. Toen kregen we een gesprek. En ze hebben mijn moeder WEER weggestuurd . Mijn moeder smeekte of ze mocht blijven, maar ze hebben haar zonder pardon weggestuurd. Ik was woedend, en heb dat laten weten aan die mensen. Toen gaven ze een adres voor het Leger des Heils, zodat ze onderdak had. Zonder te checken of die wel plek hadden voor mijn moeder hebben ze ons de kamer uit gezet (letterlijk!). Mijn moeder wilde niet en 1 van die vrouwen dreigde zelf de bewaking te bellen. Mijn oma en ik hebben mijn moeder weg moeten slepen. Daarna belde Alex het Leger des Heils, en zoals we al verwacht hadden, hadden ze geen plek. Er waren zelfs nog 14 (!) wachtenden op een plek. Toen kwam die vrouw net aangelopen, dus ik zei tegen haar dat er geen plek was. En wat denk je?! Ze negeerde mij en liep weg! Ik was echt woedend, en wilde haar aanvliegen (heb het niet gedaan hoor). Nou...en daar zaten we dan. We konden geen kant op, niemand wilde ons helpen. We konden ook niet naar andere steden (bijv Arnhem) omdat ze alleen in haar eigen regio opgenomen mocht worden. En dit was de enige crisisopvang van die regio. Nou, toen hebben we maar besloten dat mijn moeder met mijn opa en oma mee moest. Mijn oma vond dit doodeng, vooral door de staat waarin mijn moeder verkeerde (ze was helemaal de weg kwijt, we konden allemaal geen contact met haar maken). Nou dat was het wel zo ongeveer. Tijdens het gesprek zijn er veel meer dingen gezegd (die vrouwen maakten belachelijke opmerkingen), maar das te veel om op te schrijven. Mijn moeder is nu nog bij mijn opa en oma, ik ga zo bellen om te vragen hoe het gaat. Pff ben er nog steeds ondersteboven van. Sowieso al om mijn moeder zo te zien is verschrikkelijk. Ze staarde alleen maar vooruit... Maar ook dat machteloze gevoel omdat niemand ons wilde helpen...We werden gewoon op straat gezet...
Dayenne, wat een belachelijke hulpverlening.. hoe durven ze een suicidale vrouw gewoon weer op straat te zetten! Kon die psychiater van het ziekenhuis niets anders regelen? Wat gaven ze voor reden dat ze haar wegstuurden. Dikke knuffel meid pff wat een rotsituatie.. wou dat ik er wat aan kon doen
Jeetje Yenne. Ik blijf het absurd vinden. En idioot hoe jullie behandeld worden. En wat ik nog t meest verschrikkelijk IDIOOT vind, is dat ze haar hebben laten gaan vanuit t ziekenhuis! Ze moeten aangeklaad worden! Je kunt toch geen dame met zelfmoord gedachten zo weer de straat op sturen! Dieren worden nog beter behandeld. Ik maak me hier erg boos over. ************************************************************ Even over hier. LARS HEEFT ZIJN EERSTE TANDJE Gisteren toen ik thuis kwam van mijn werk, toen zei paps dat hij een puntje voelt in Lars zijn mond. En ja inderdaad, ik voel m ook. Daarnaast is zijn tandvlees ook dikker. Zal me niks verbazen als daar morgen ofzo ook een tandje door verschijnt. Verder geen bijzonderheden.
Wat een schatje is het toch! Wat dat betreft, zijn er in dit topic alleen maar schattige kindjes moet ik zeggen. Allemaal prachtig Truus, hoest verder?