Haha, met mij is alles goed hoor. Beetje moe maar voor de rest is het prima. Jahhh groot word hij al he? vind dat het echt veel te snel gaat. Hoe is t nu met jou desiree? Wanneer kunnen jullie met de donor beginnen. Wel vreemd zeg dat je nu zo inene overtijd bent. Heb je je ei ook later vernomen? Hoe wil je dat doen met die donor als ik vragen mag...via t ziekenhuis? of zelf insemenatie. als dit te persoonlijk is, hoef je me geen antwoord te geven hoor. Het is eigenlijk meer nieuwsgierigheid van mij hoe zoiets nu in werkelikheid gaat.
Jee Dayenne, is toch niet normaal hoe jullie behandeld zijn in het ziekenhuis. Vreselijk. Truus, Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lars een tandje. Laureen nog steeds niet. ha ha Enne, ik heb toch maar eens een informatiepakket van Partou opgevraagd.
Hier ook heel moe telkens, en zo veel last van me maag, keel en oren.. heb erge oorontsteking en hoor slecht. Verder veel maagpijn en dat me keel helemaal dichtzit (dan kan ik niet praten). Ik mag wel nu naar de internist toe, eindelijk. Verder hebben mannetje en ik wat relatieproblemen door stress etc. en ben een beetje depri van tijd tot tijd. Ik denk wel dat mijn eisprong later is geweest. Normaal is ie altijd op dag 14 geweest, maar nu ineens is mijn cyclus van slag.. ik heb nu sinds een paar dagen pas pijnlijke borsten en puisten en dat heb ik normaal gesproken zo'n 5 dagen na me ovulatie en van de week had ik rozige spotting Als ik woensdag niet ongi word ga ik testen anders wacht ik nog ff af. En de volgende cyclus was de bedoeling dat we met zelfinseminatie zouden beginnen maar de donor heeft het wel druk met inseminaties.. dus is nog ff afwachten of het doorgaat.. zie het vanzelf wel! Ik ga nu slapen, weltrusten!
Goedemorgen allemaal, Dayenne wat een klote situatie zeg. Dat kunnen ze toch niet maken. Desiree leuk weer van je te horen meid. Hoop dat je je snel weer beter voelt. Voor jullie allebei een dike vette knuf. Truus Jeejtje een tandje al misschien was lars daarom wel wat ziek. Voor de rest ook een dikke knuf
BUDDYNIEUWS Heey mensen, vanacht zijn anja en ik om 5.19 uur mama en papa geworden van een jongen. Hij heet Tim. Hij weegt 3280 gram en is 51 cm. Alles is oke. Dit berichtje kreeg ik net van de vriend van Anja. Anja en vriend. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Geniet van jullie prachtig wondertje, de kraamperiode en van elkaar. We hopen je snel te spreken. Je verhaal te horen en foto's te bewonderen. Dikke kus en knuffel
Lieve Anja en Anjaman, van harte gefeliciteerd met Tim! Wat een leuke naam zeg. Dayenne, ik snap helemaal niets van die hulpverlening. Wat waren hun redenen dan om je moeder niet op te nemen? Hier is toch juist sprake van een crisis en van iemand die gevaarlijk is voor zichzelf? Heftig meis, hopelijk kun je het allemaal een beetje bevatten. Veel sterkte en een hele dikke knuffel.
dayenne wat een rot situatie zeg is je mam net uit haar coma en sturen ze haar naar huis in wat voor wereld leven wij ? DIT KAN TOCH NIET is toch niet verantwoord en dan kan ze nog nergens terecht lars een dikke proficiat met je eerste tandje en anja en man een hele dikke proficiat he
hey anja van mij ook een dikke proficiat geniet er maar van hey met mij gaat alles heel goed alleen zo'n last van misselijkheid vandaag creche gebeld anders geen plaats meer x
Hallo Ons bevallingsverhaal Het is allemaal begonnen op 13 dec. rond 20.00 uur Alles ok we kregen bezoek van Michaël zijn ouders en ons zoontje tibo maar zagen dat hij bij moemoe en vava ging slapen ja ok tibo zou mee gaan met hen om daar te slapen Ik moest plassen en als ik mij afveegde zag ik wat bloed het was dus begonnen maar voelde nog niets van de pijn dus nog geen alarm maar wel voldoende kledij mee gegeven voor enkele dagen voor tibo dus ze gingen naar huis nog wat tv gekeken maar de weeën kwamen er niet echt door af en toe voelde ik wel iets maar verder niets om 23 uur toch besloten om nog wat proberen te slapen maar ik was zo zenuwachtig dat ik zelfs mijn slaap niet kon vinden en lag te denken is alles in orde heb ik niets vergeten enz. rond 1.00 uur heb ik mijn man terug wakker gemaakt en gezegd maak je maar klaar ik wil vertrekken want de weeën kwamen steeds vlugger en vlugger na elkaar en werden steeds heviger hij was heel snel klaar wij in de auto en naar Aalst vertrokken rond 1.30 aangekomen op het verloskwartier en heel goed ontvangen eerst nog even aan de monitor om te zien of alles goed was met onze meid en de weeën op te meten ja alles in orde de weeën kwamen er door en wij geduldig afwachten maar na 3 tal uurtjes begonnen de weeën wel heel hevig te worden Gebeld en nog eens de ontsluiting gemeten maar 4 cm pfff de moed zakte in mijn schoenen Een half uurtje later was het niet meer te houden de ene wee was nog niet weg en de ander kwam weer op terug gebeld ik wilde epidurale ja ok ze nam de tafel dichter bij en zette alles klaar voor de epidurale maar ik voelde persweeën opkomen de vroedvrouw voelde en volledige ontsluiting, geen epidurale meer bevallen moest ik doen in 2min en 33 sec was ons meisje er en dit om 5.24 uur ze was 51.5 cm groot en woog 4.202 gr dus de kleine baby was er direct al af maar we genieten met volle teugen van ons complete gezinnetje nu zo dat was het dan de geboorte van onze gezonde dochter zo dat is dus mijn beloofde bevallingsverhaal groetjes sylvia[/img]
Lieve Anja en Anjaman van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Tim !! Leuke naam @ Dayenne, jeetje meid dat is echt heftig. Ik snap helemaal niets ervan dat ze jou mama zo behandelen wat een raar gedoe zeg Ik hoop dat het gauw beter gaat met je moeder. Dikke knuffel voor jullie allemaal. @ Sylvia, toe maar dat is nog eens een vlotte bevalling uiteindelijk ! En een kleine baby was ze dus zeker niet haha. @Kitty, ja tegenwoordig moet je zulke dingen optijd doen.. Balen dat je nog zo een last hebt van je misselijkheid, maar het is voor een goed doel . @Desiree, meid ik hoop dat je je gauw beter voelt. En dat je relatiedipje ook snel over is ! Kunnen jullie niet anders samen een langweekendje weg ofzo lekker met zijn tweetjes nergens aan denken behalve rust aan jullie koppie ! @Truus, woehoeeeee Lars een tandje Dat zul dus wel zijn ziek zijn een beetje verklaren, hoe is het nu met Lars ? @Cinneltje, de dag komt nu steeds dichterbijer hè dat jullie de zwemmers in gaan leveren.. Heb je wel alle goede informatie enzo?
Sylvia, fijn om je bevallingsverhaal te lezen. Gelukkig ging het ineens toch nog erg snel. Ben ik nu de volgende die gaat bevallen? Zo ja, hebben jullie nog tips. Ik kom net bij de fysio vandaan. Ben toch blij dat ik ben geweest. Moet nu in de gaten houden wanneer de pijn begint. Ook na het werk elke keer 15 minuten rusten. Verder tips over hoe te staan, te draaien, te zitten, etc. Mogelijk moet ik minder gaan werken. Vrijdag mag ik er weer heen.
Volgens mij komt Brenda nog eerst, maarja aangezien zij er toch nooit meer is.. Ben jij dus volgens mij de eerst volgende Sucre.. Ben blij dat Fysio goed is bevallen hopelijk word de pijn wat minder.
Ja, Brenda is denk ik nu ook een week of 35 he. Maar heb al lang niks van haar gehoord. Ikdus, hoe gaat het met de lentekriebels?
Cinneltje, ik heb steeds pijn in mn onderrug en inderdaad bekkenbodempijn. Erg fijn kwaaltje. Ik zie dat jij alweer aan het einde van je cyclus bent. Ik ga hier heel hard duimen dat er een wonder is gebeurd en de afspraak van 12 maart niet door hoeft te gaan.